Кафедра мистецької освіти
Кафедра мистецької освіти
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Підтверджена електронна адреса в zu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Спільна музично-виконавська діяльність як засіб формування професійних якостей учителя музики (на матеріалі концертмейстерського класу)
МА Моісєєва
Моісєєва Маргарита Аркадіївна.–Київ, 1998.–209 с, 1998
131998
Формування художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики
ОВ Плотницька
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2005
122005
Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії
АМ Чернишова
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук, 2014
52014
Модель професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання хореографії
АМ Чернишова
Житомир: Вид. ОО Євенок, 2019
42019
Лекції з курсу" Хорознавство"
ЄВ Плющик, ВВ Омельчук, ВК Федорченко
Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010
42010
Психолого-педагогічні основи художньо-творчого розвитку особистості майбутнього вчителя
ОВ Плотницька
Донецький національний технічний університет, 2009
42009
Теоретичні основи процесу формування художньо-аналітичних умінь у майбутніх учителів музики
ОВ Плотницька
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 230-232, 2005
42005
Інтеграція різних видів мистецтва у процесі викладання дисциплін художньо-естетичного циклу
ОВ Плотницька
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019
32019
Конкурси та фестивалі баянного мистецтва як чинник формування готовності майбутнього фахівця до виконавської діяльності
ВВ Рутецький
Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської …, 2017
32017
Категориальный анализ базовых понятий исследования проблемы подготовки учителей начальных классов к преподаванию хореографии
АМ Чернишова
Вектор науки ТГУ, 272-275, 2013
32013
Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва
АМ Чернишова
Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку …, 2012
32012
Змістово-структурна характеристика художньо-аналітичних умінь майбутніх учителів музики
ОВ Плотницька
Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наук. пр. Вип. 29/За …, 2005
32005
Застосування феномену інтеграції дисциплін художньо-естетичного циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва
ОВ Плотницька
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 116-119, 2016
22016
Український народний танець як засіб відродження національної культури
АМ Чернишова
Педагогічний дискурс, 399-402, 2012
22012
Змістова характеристика поняття “хореографія” у контексті професійно-педагогічної освіти
А Чернишова
Видавництво Львівської політехніки, 2012
22012
Шляхи формування естетичного ідеалу шкільного юнацтва
ІМ Суботницький
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 242-244, 2005
22005
Художньо-аналітичні уміння як важливий компонент формування художньої компетентності майбутнього вчителя музики
ОВ Плотницька
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 32-34, 2003
22003
Історія театру та кіномистецтва: Інструктивно-методичні матеріали до практичних/семінарських занять з навчальної дисципліни
ОВ Плотницька
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019
12019
Імпровізація на дві хасидські теми» Йосипа Ельгісера
МА Моісєєва
Митець–культура–виміри часу: Зб. статей, 88-96, 2018
12018
Детермінанти дисципліни «Оркестровий клас» у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва
ІМ Суботницький
Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської …, 2017
12017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20