Подписаться
Валентина Ортинська
Валентина Ортинська
професор маркетингу Київський національний торговельно-економічний унівеситет
Подтвержден адрес электронной почты в домене knteu.kiev.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідження: підручник
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Київ: КНТЕУ, 2015
512015
Стратегическое планирование маркетинга
ВВ Ортынская
Маркетинг в Україні, 18-21, 2005
212005
Значення узагальнюючого аналізу при визначенні стратегії маркетингу
ВВ Ортинська
Фінанси України, 42-49, 1998
191998
Основи маркетингових досліджень ринку
ВВ Ортинсъка
К.: КДТЕУ, 1995
131995
Торгова реклама: теорія і практика управління: монографія
АА Мазаракі, ВВ Ортинська, ТВ Дубовик
Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009
112009
Маркетингові дослідження
ВВ Ортинська, ОМ Мельникович
Підручник. Частина 1, 2015
72015
Економічні дослідження (методологія, інструментарій, організація, апробація):[навч. посіб.]
ВМ Геєць, АА Мазаракі
К.: КНЕУ 279, 2010
72010
Управління інтегрованими інтернет-маркетинговими комунікаціями підприємств
TB Дубовик, ВВ Ортинська
Формирование рыночных отношений в Украине, 61-65, 2015
62015
Маркетингові конкурентні переваги сучасних підприємств торгівлі
МОМ Ортинська В.В
Фаховий журнал «Формування ринкових відносин в Україні», 2014
32014
Аспекти сучасного соціально - етичного маркетингу в торгівлі
В Ортинська В
Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля …, 2013
32013
Система соціальної комерції
ТВ Дубовик, ВВ Ортинська
Бизнес Информ, 325-330, 2017
22017
Internet-marketing communications of trade companies based on consumer typology
O V Dubovyk, T.
Economic Annals-XXI, 2015
12015
Маркетингові дослідження в Україні: стан та проблеми розвитку
ОМ Мельникович, ВВ Ортинська
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2013
12013
The Social Commerce System
VVO TV Dubovyk
Business Inform 3 ((1)), 325-330, 2016
2016
ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
СМ Ілляшенко, ЄВ Крикавський, ІЛ Литовченко, АП Панкрухін, ...
Розвиток фінансово-економічного становища на різних рівнях управління …, 2015
2015
Маркетингові дослідження, підручник, автори В.В. Ортинська, О.М. Мельникович
Підручник. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015 р.- 474 с., 2015
2015
ЦІНОВІ ЧИННИКИ ЗРОСТАННЯ РЕКЛАМНОГО РИНКУ УКРАЇНИ
ОМ Мельникович, ВВ Ортинська
2011
Економічні дослідження (методологія,інструментарій, організація, апробація): навч. посіб., за ред.. Мазаракі.
К.:Київ. нац. торг.-екон. ун-т, – К.: 2010- 280 с 1, 40-77, 2010
2010
Економічні дослідження (методологія,інструментарій, організація, апробація): навч. посіб., за ред.. Мазаракі.
К.:Київ. нац. торг.-екон. ун-т, – К.: 2010- 280 с 1, 40-77, 2010
2010
Збірник тестів до підручника „Маркетинг”: Методичне видання
К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент …, 2009
2009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20