Відділ відкритих освітньо-наукових інформаційних систем
Відділ відкритих освітньо-наукових інформаційних систем
Institute of Information Technologies and Learning Tools NAES of Ukraine
Підтверджена електронна адреса в iitlt.gov.ua
НазваПосиланняРік
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою
ОМ Спірін
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007
1522007
Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (13), 2009
1222009
Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ
МП Шишкіна, ОМ Спірін, ЮГ Запорожченко
Інформаційні технології і засоби навчання 1 (27), 2012
812012
Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання 1 (33), 2013
682013
Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України
ОМ Спірін, ВМ Саух, ВА Резніченко, ОВ Новицький
Інформаційні технології і засоби навчання 6 (14), 2009
672009
Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень
V Bykov, O Spirin, L Luparenko
Теорія і практика управління соціальними системами, 2014
622014
Інформаційно-комунікаційні технології моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання 4 (36), 132-152, 2013
502013
Застосування віртуальних соціальних мереж для потреб загальної середньої освіти
АВ Яцишин
Інформаційні технології в освіті, 119-126, 2014
392014
Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологією
ОМ Спірін
Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013
392013
Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених
МП Лещенко, АВ Яцишин
Інформаційні технології і засоби навчання 1 (39), 1-16, 2014
372014
Інформаційно-комунікаційні технології навчання: критерії внутрішнього оцінювання якості
ОМ Спірін
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (19), 2010
362010
Концептуальні засади побудови мережі електронних бібліотек Національної академії педагогічних наук України
ОМ Спірін, СМ Іванова, ОВ Новицький
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (31), 2012
352012
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти
КР Колос
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2011
352011
Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики
ОМ Спірін
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009
352009
Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень
ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання, 151-169, 2014
342014
Використання електронних журнальних систем відкритого доступу для випуску науково-освітніх видань: порівняльний аналіз програмного забезпечення
ЛА Лупаренко
Інформаційні технології і засоби навчання 5 (25), 2011
302011
Диференційований підхід у вивченні основ штучного інтелекту в курсі інформатики фізико-математичного факультету вищого педагогічного закладу
ОМ Спірін
Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2001
292001
Використання системи ЕРrints як засобу інформаційно-комунікаційної підтримки наукової діяльності в галузі педагогічних наук
СМ Іванова
Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2015
282015
Компетентнісний підхід у проектуванні професійної підготовки вчителя інформатики
ОМ Спірін
Науковий часопис НПУ ім. МП Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії …, 2007
282007
Застосування технологій відкритої освіти для інформатизації навчального процесу
ТЯ Вдовичин, АВ Яцишин
Інформаційні технології в освіті: Збірник наукових праць. Випуск 16, 134-140, 2013
262013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20