Інформаційно-комунікаційні та інформатичні компетентності як компоненти системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики ОМ Спірін Інформаційні технології і засоби навчання 5 (13), 2009 | 290 | 2009 |
Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою ОМ Спірін ЖДУ ім. І. Франка, 2007 | 211 | 2007 |
Проблеми інформатизації освіти України в контексті розвитку досліджень оцінювання якості засобів ІКТ МП Шишкіна, ОМ Спірін, ЮГ Запорожченко Інформаційні технології і засоби навчання 1 (27), 2012 | 134 | 2012 |
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні ВП Андрущенко, ІД Бех, ВЮ Биков, СІ Болтівець, МІ Бурда, ... Педагогічна думка, 2011 | 129* | 2011 |
Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання ОМ Спірін Інформаційні технології і засоби навчання 1 (33), 2013 | 107 | 2013 |
Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень ВЮ Биков, ОМ Спірін, ЛА Лупаренко Теорія і практика управління соціальними системами, 3-25, 2014 | 99 | 2014 |
Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти ВЮ Биков, ОМ Спірін, ОП Пінчук Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і …, 2017 | 98 | 2017 |
Хмарні сервіси Office 365: навчальний посібник СГ Литвинова, ОМ Спірін, ЛП Анікіна ЦП" Компринт", 2015 | 87 | 2015 |
Система Moodle як засіб розвитку предметних компетентностей учителів інформатики в умовах дистанційної післядипломної освіти КР Колос Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2011 | 83 | 2011 |
Відкрита освіта у категоріальному полі вітчизняних і зарубіжних учених МП Лещенко, АВ Яцишин Інформаційні технології і засоби навчання, 1-16, 2014 | 76 | 2014 |
Застосування віртуальних соціальних мереж для потреб загальної середньої освіти АВ Яцишин Інформаційні технології в освіті, 119-126, 2014 | 75 | 2014 |
Інформаційно-комунікаційні технології моніторингу впровадження результатів науково-дослідних робіт ОМ Спірін Інформаційні технології і засоби навчання, 132-152, 2013 | 72 | 2013 |
Проектування системи електронних бібліотек наукових і навчальних закладів АПН України ОМ Спірін, ВМ Саух, ВА Резніченко, ОВ Новицький Інформаційні технології і засоби навчання 6 (14), 2009 | 69 | 2009 |
Методична система базової підготовки вчителя інформатики за кредитно-модульною технологією ОМ Спірін Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013 | 68 | 2013 |
Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України ВЮ Биков, ВВ Лапінський, МП Шишкіна, ОМ Спірін, ВД Руденко, ... Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2010 | 64 | 2010 |
Сучасні завдання цифрової трансформації освіти ВЮ Биков, ОМ Спірін, ОП Пінчук Вісник Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» 1, 27-36, 2020 | 60 | 2020 |
Інструментарій виявлення плагіату в наукових роботах: аналіз програмних рішень ЛА Лупаренко Інформаційні технології і засоби навчання, 151-169, 2014 | 59 | 2014 |
Основи стандартизації інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти України ВЮ Биков, ОВ Білоус, ЮМ Богачков, ПП Грабовський, КР Колос, ... Атіка, 2010 | 57 | 2010 |
Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики ОМ Спірін Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2009 | 55 | 2009 |
Застосування технологій відкритої освіти для інформатизації навчального процесу T Vdovychyn, A Iatsyshyn Journal of Information Technologies in Education (ITE), 134-140, 2013 | 52 | 2013 |