Подписаться
Ребуха Лілія Зіновіївна
Ребуха Лілія Зіновіївна
д. пед. наук, доц., завідувач кафедри освітології і педагогіки ЗУНУ
Подтвержден адрес электронной почты в домене wunu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Ukrainian Society and Covid-19: the Influence of the Pandemic on Educational Processes in Higher School.
L Rebukha, V Polishchuk
Postmodern Openings/Deschideri Postmoderne 11 (2), 2020
332020
ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ
ЛЗ Ребуха
Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана …, 2006
182006
Інноваційні процеси вищої школи: технологічний аспект
ЛЗ Ребуха
Теорія і практика розвитку наукових знань (частина ІІІ): матеріали ІІ Міжнар …, 2017
102017
Значимість інтерактивних та практико-зорієнтованих ігор у процесі викладання фінансової грамотності в закладах освіти
ЛЗ Ребуха, ТО Кізима, ВВ Письменний
Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology 8 (4), 38-51, 2020
92020
Using the LearningApps. org Online Service in the Moodle System in the Process of Training of Specialists in Economic Specialties
RM Horbatiuk, UT Dudka, VV Kabak, LZ Rebukha, OY Serdiuk, ...
Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology 2 …, 2022
82022
Психологічна експертиза: технологія та процедура проведення
ЛЗ Ребуха
72009
Гносеологічні основи миследіяльності майбутніх фахівцівуправлінців закладів освіти
ЛЗ Ребуха
Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук …, 2021
62021
Формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах інтерактивної взаємодії
ЛЗ Ребуха, ІМ Мельничук, С Мельничук
Мандрівець, 55-59, 2008
6*2008
Мотиваційне поле навчальної діяльності старшокласників
ЛЗ Ребуха, ОВ Миськів
Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011
52011
Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи
ЛЗ Ребуха
Психологія і суспільство, 106-114, 2004
52004
Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу
ЛЗ Ребуха
Психологія і суспільство, 75-96, 2003
52003
Система експертно-діагностичного експерименту з модульно-розвивального навчання
ЛЗ Ребуха
Психологія і суспільство, 201-217, 2002
5*2002
Безперервна педагогічна освіта викладачів закладів вищої освіти: кластерний підхід
ЛЗ Ребуха, ЕМ Ященко, ІЗ Левандовська
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2021
4*2021
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ВЕБ-САЙТУ
Л РЕБУХА, Р БРИК
ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ: ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, 103-114, 2021
42021
Освітні інноваційні технології: класифікація та змістове наповнення
Л Ребуха, Ч Жунхао
ЗУНУ, 2021
42021
Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників
ЛЗ Ребуха
Хмельницький: Вид. від. ХГПА, 2019
42019
Концептуальні основи фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників на засадах інтеграції інноваційних технологій
ЛЗ Ребуха
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні …, 2018
42018
Сутнісний аналіз рівнів методологування науково-професійної соціальної роботи
ЛЗ Ребуха
Science Rise: Pedagogical Education, 13-18, 2017
4*2017
Поліфункціональна діяльність соціального працівника як складова сутності соціальної роботи
ЛЗ Ребуха
Молодь і ринок. Щомісячний науково-педагогічний журнал., 55-59, 2017
42017
Особливості методологування під час проведення психологічної експертизи
ЛЗ Ребуха
Вітакультурний млин, 54-58, 2005
42005
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20