Підписатись
Ребуха Лілія Зіновіївна
Ребуха Лілія Зіновіївна
д. пед. наук, доц., завідувач кафедри освітології і педагогіки ЗУНУ
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Ukrainian Society and Covid-19: the Influence of the Pandemic on Educational Processes in Higher School.
L Rebukha, V Polishchuk
Postmodern Openings/Deschideri Postmoderne 11 (2), 2020
352020
ПСИХОЛОГІЧНА ЕКСПЕРТИЗА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ ШКОЛИ
ЛЗ Ребуха
Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана …, 2006
182006
Значимість інтерактивних та практико-зорієнтованих ігор у процесі викладання фінансової грамотності в закладах освіти
ЛЗ Ребуха, ТО Кізима, ВВ Письменний
Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology 8 (4), 38-51, 2020
102020
Інноваційні процеси вищої школи: технологічний аспект
ЛЗ Ребуха
Теорія і практика розвитку наукових знань (частина ІІІ): матеріали ІІ Міжнар …, 2017
102017
Using the LearningApps. org Online Service in the Moodle System in the Process of Training of Specialists in Economic Specialties
RM Horbatiuk, UT Dudka, VV Kabak, LZ Rebukha, OY Serdiuk, ...
Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology 2 …, 2022
82022
Психологічна експертиза: технологія та процедура проведення
ЛЗ Ребуха
82009
Гносеологічні основи миследіяльності майбутніх фахівцівуправлінців закладів освіти
ЛЗ Ребуха
Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: зб. наук …, 2021
62021
Формування ціннісних орієнтацій студентів в умовах інтерактивної взаємодії
ЛЗ Ребуха, ІМ Мельничук, С Мельничук
Мандрівець, 55-59, 2008
6*2008
Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників
ЛЗ Ребуха
Хмельницький: Вид. від. ХГПА, 2019
52019
Мотиваційне поле навчальної діяльності старшокласників
ЛЗ Ребуха, ОВ Миськів
Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2011
52011
Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи
ЛЗ Ребуха
Психологія і суспільство, 106-114, 2004
52004
Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу
ЛЗ Ребуха
Психологія і суспільство, 75-96, 2003
52003
Система експертно-діагностичного експерименту з модульно-розвивального навчання
ЛЗ Ребуха
Психологія і суспільство, 201-217, 2002
5*2002
Професійна підготовка фахівців соціальної сфери: проблемні підходи
ЛЗ Ребуха
Проблеми реформування педагогічної науки та освіти, 1-2, 0
5
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДАМИ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ
Л РЕБУХА
ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ: ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, 113-124, 2021
42021
Безперервна педагогічна освіта викладачів закладів вищої освіти: кластерний підхід
ЛЗ Ребуха, ЕМ Ященко, ІЗ Левандовська
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2021
4*2021
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬОГО ВЕБ-САЙТУ
Л РЕБУХА, Р БРИК
ГУМАНІТАРНІ СТУДІЇ: ІСТОРІЯ ТА ПЕДАГОГІКА, 103-114, 2021
42021
Освітні інноваційні технології: класифікація та змістове наповнення
Л Ребуха, Ч Жунхао
ЗУНУ, 2021
42021
МЕТОДОЛОГІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: СПОСОБИ ПОШУКУ ТА ОПРАЦЮВАННЯ НАУКОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Методологія слугує
ЛЗ Ребуха
42020
Методологія наукових досліджень: способи пошуку та опрацювання наукової інформації
ЛЗ Ребуха
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 59-62, 2020
42020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20