Від модерну до авангарду: жанрово-стильова парадигма української драматургії першої третини ХХ століття ТГ Свербилова Tatyana Sverbilova, 2009 | 113 | 2009 |
Такі близькі, такі далекі…(Жанрові моделі української та російської драми від модерну до соцреалізму в аспекті порівняльної поетики) ТГ Свербілова Маклаут, 2011 | 27 | 2011 |
Трагикомедия в советской литературе:(Генезис и тенденции развития) ТГ Свербилова Наук. думка, 1990 | 23 | 1990 |
Українська драма 30-х рр. ХХ ст. як модель масової культури та історія драматургії у постатях ТГ Свербілова, ЛВ Скорина Черкаси, 2007 | 19 | 2007 |
Персонажі Винниченкових п’єс–кати чи жертви? Т Свербілова Слово і час, 32-40, 1993 | 18 | 1993 |
П’єси Івана Кочерги та проблема визначення соцреалізму як масової культури Т Свербілова Інститут літератури ім. ТГ Шевченка НАН України, 2006 | 12 | 2006 |
Комедии ВВ Маяковского и современная советская драматургия ТГ Свербилова Наук. думка, 1987 | 10 | 1987 |
Паризький текст у прозі письменників молодшого покоління російської еміграції першої хвилі ЛІ Шевченко, ОЛ Калашнікова, ТГ Свербілова | 9 | 2009 |
Проект національної самоідентифікації вітчизняного соцреалізму та драма 30-х років ХХ ст. Т Свербілова Слово і час, 2008 | 8 | 2008 |
П’єси Олександра Корнійчука 30-х рр. З погляду масової культури (" Загибель ескадри"," Платон Кречет" та “В степах України”) Т Свербілова Слово і час, 2007 | 8 | 2007 |
“Вічні повернення” жанру містерії (Леся Українка та Леонід Андреев) Т Свербілова Слово і час, 2003 | 8 | 2003 |
Мотив подорожі в сучасному синема-тексті в світлі соціальної моделі дизабілиті (ненормативної тілесності) Т Свербілова Сучасні літературознавчі студії, 488-505, 2015 | 7 | 2015 |
Українська драма 30-х рр Т Свербілова, Л Скорина ХХ ст. як модель масової культури та історія драматургії у постатях. Черкаси …, 2007 | 6 | 2007 |
Російська культура як “інший” у спадщині Миколи Хвильового та модель подолання окциденталізму у проекті Миколи Куліша Т Свербілова Слово і час, 2010 | 5 | 2010 |
Іван Микитенко (1897–1937) як дзеркало українського кітчу Т Свербілова Інститут літератури ім. ТГ Шевченка НАН України, 2007 | 4 | 2007 |
Іміджі та міражі радянського літературного проекту (випадок Миколи Куліша в світлі мета-іміджів),[в:] Т Свербілова Літературна компаративістика, 2011 | 3 | 2011 |
Пророк та самогубство (п'єса Володимира Винниченка в контексті драматургії експресіонізму та постекспресіонізму) Т Свербілова Слово і час, 2005 | 3 | 2005 |
Фігура ненадійного (недостовірного) наратора–двійника літературного героя–в художній системі роману-гри Джуліана Барнза «Відчуття закінчення»(2011) Т Свербілова Сучасні літературознавчі студії: зб. наук. пр, 452-465, 2017 | 2 | 2017 |
Канон модерної драматургії у дзеркалі українсько-польських компаративних студій (Малютіна НП Польська та українська модерна драма: перехрестя традицій: Монографія/Наталя … Т Свербілова Слово і час, 110-114, 2014 | 2 | 2014 |
Іміджі та міражі радянського літературного проекту в аспекті імагологічних студій Т Свербілова Academia. edu. URL: https://independent. academia. edu (16.01. 2020 …, 0 | 2 | |