Підписатись
Скороход Тетяна Олександрівна / Tetiana Skorokhod
Скороход Тетяна Олександрівна / Tetiana Skorokhod
Інші іменаSkorokhod T., Скороход Т. О.
National Technical University of Ukraine “Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute”
Підтверджена електронна адреса в kpi.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Visualization as a Means of Influence (on the Example of Student Periodicals)
T Skorokhod, L Smola
Amazonia Investiga 11 (51), 267-280, 2022
22022
Students as a subject of the e-learning environment
N Figol, V Teremko, I Pobidash, А Lytvyn, T Skorokhod, R Trishchuk
Revista Eduweb 15 (3), 102-112, 2021
12021
Principles of brand communications in wartime
S T.
Obraz, P. 23–32., 2024
2024
INFLUENCER MARKETING AS A COMMUNICATION TOOL
T Skorokhod
Молодий вчений, 2023
2023
THE ETHICS OF BLACK FRIDAY ADVERTISING.
S T.
International scientific-practical conference “Topical issues of science …, 2023
2023
Interactive marketing functionality.
S T.
Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку …, 2023
2023
The phenomenon of native advertising.
S T.
Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти, технологій і суспільства …, 2023
2023
Criteria for viral marketing effectiveness.
S T.
Сучасні тенденції та перспективи розвитку науки, освіти, технологій і …, 2023
2023
Rebranding as a brand renewal tool.
S T.
Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку …, 2023
2023
Influencer marketing as a communication tool.
S T.
Комплексний підхід до модернізації міждисциплінарних наукових досліджень …, 2023
2023
Brandbook as a tool for brand identity and individuality forming.
S T.
Наука, освіта та технології: актуальні проблеми теорії та практики : збірник …, 2023
2023
Brand Communication in Conditions of War
S T.
Moderní aspekty vědy : XXХІI. Díl mezinárodní kolektivní monografie …, 2023
2023
Феномен студентської періодики в системі соціальних комунікацій
ТО Скороход
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023
2023
4 CS RULE AS A METHOD OF THE EFFICIENCY OF ADVERTISING STORYTELLING
T Skorokhod
Collection of scientific papers «ΛΌГOΣ», 217-218, 2022
2022
4 CS Rule as a Method of the Efficiency of Advertising Storytelling
S T.
Débats scientifiques et orientations prospectives du développement …, 2022
2022
SOCIOLOGICAL RESEARCH IN THE ACTIVITY OF BRANDS
S T.
Moderní aspekty vědy : XXI. Díl mezinárodní kolektivní monografie …, 2022
2022
4 CS Rule as a Method of the Efficiency of Advertising Storytelling.
S T.
Débats scientifiques et orientations prospectives du développement …, 2022
2022
Methods of segmenting the target audience of advertising campaigns.
S T.
Наука, освіта, технології та суспільство: нові дослідження і перспективи …, 2022
2022
Репутаційна модель студентської періодики.
СТ О.
Актуальні проблеми соціальних комунікацій : матеріали міжнар. наук.-практ …, 2021
2021
Скороход ТО
ЛЄ Смола
Рекомендовано до друку Вченою радою Видавничо-поліграфічного інституту …, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20