Подписаться
Inga Krupenna
Inga Krupenna
Другие именаІнга Крупенна, Inha Krupenna
Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University
Подтвержден адрес электронной почты в домене chnu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Digital marketing tools in the conditions of transformation of communications of the modern organization
V Bilyk, O Serhiienko, I Krupenna
Scientific Journal of Yuriy Fedkovich Chernivtsi National University …, 2020
142020
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості територій
ІІ Гавриш, ІМ Буднікевич
Регіональна економіка, 2016
142016
Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації
I Krupenna, O Serhiienko, V Bilyk
Науковий вісник Чернівецького університету., 2020
13*2020
Positioning of the Amalgamated Territorial Communities of Ukraine through the Sustainable Development in the Conditions of Military Actions.
I Budnikevich, O Kolomytseva, Y Rohozian, I Krupenna, D Zablodska
Problemy ekorozwoju – problems of sustainable development, 103-112, 2021
122021
Event-маркетинг в програмах просування привабливості індустрії гостинності регіону
ІМ Буднікевич, ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2018
72018
Інструменти підвищення привабливості туристично-рекреаційного комплексу регіону
І Буднікевич, І Гавриш, І Крупенна
Ефективна економіка, 2018
52018
Нові послуги в системі маркетингу готельних підприємств: практика впровадження, адаптації та модифікації
І Буднікевич, І Крупенна, І Гавриш
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2017
42017
Аналіз пропозицій туристичних франшиз на вітчизняному ринку
E Venger, I Krupenna, D Bastrakov
Економічний форум, 2016
42016
Роль організаційної культури як компоненти реалізації етапів маркетингового стратегічного управління вищими навчальними закладами
ІА Крупенна
Сталий розвиток економіки, 288-294, 2013
32013
ЗАГРОЗИ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ У СУЧАСНИХ УМОВАХ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
I Krupenna, I Budnikevich, D Baraniuk
Вісник Хмельницького національного університету, 2020
2*2020
ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ТА КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
І Буднікевич, І Черданцева, І Крупенна
Economics and Law, 66-76, 2020
2*2020
ЗАГРОЗИ ТА МОЖЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ У СУЧАСНИХ УМОВАХ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ
І БУДНІКЕВИЧ, Д БАРАНЮК, І КРУПЕННА
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2 (8 …, 2020
22020
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ іННОВАЦіЙ У КОМУНіКАЦіЙНіЙ ПОЛіТИЦі ГОТЕЛЬНИХ ЗАКЛАДіВ
ІМ Буднікевич, ІІ Благун, ІА Крупенна, ВБ Бокучава
Бизнес Информ, 2020
22020
Моніторинг показників регіонального туристичного ринку та оцінка туристичної привабливості регіону
ІІ Гавриш, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2019
22019
Інструменти формування та реалізації потенціалу регіону: маркетинговий та іміджевий підхід
І Буднікевич, І Крупенна, І Гавриш
Ефективна економіка, 2018
22018
Інформаційна безпека та проблеми туристичного брендингу регіонів
АП Голод, ІА Крупенна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2017
22017
Особливості розвитку теорії маркетингового комплексу
ІА Крупенна, ІМ Буднікевич
Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка, 56-59, 2015
22015
Напрямки дослідження чинників мікросередовища при формуванні стратегій розвитку сучасного міста
ІМ Буднікевич, ЛТ Шевчук, ІА Крупенна
Сталий розвиток економіки, 128-138, 2015
22015
Особливості управління ВНЗ та їх вплив на специфіку стратегічного менеджменту та організаційної культури
ІА Крупенна
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
22013
ІМ БУДНІКЕВИЧ, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, м …
ІА КРУПЕННА
2*
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20