Підписатись
Olga Dyachun (Ольга Дячун)
Olga Dyachun (Ольга Дячун)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинговий аналіз/за ред. д. е. н., проф
Д Штефанич, О Братко, О Дячун, Н Лагоцька, Р Окрепкий
ДА Штефанича. Тернопіль: Економічна думка, 2011
342011
Прогнозування продажу та його методи в системі управління підприємством
ОД Дячун
Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку …, 2016
142016
Методичні завдання для самостійної роботи студентів з дисципліни «Долікарська медична допомога у невідкладних станах» для студентів спеціальності «Спеціальної освіти» усіх форм …
АІ Мирна, АИ Мирная
Запорізький національний технічний університет, 2016
112016
Аналіз впливу зміни макросередовища на маркетингову діяльність підприємства
Д Штефанич, О Дячун
ТНЕУ, 2013
112013
Управління продажем, його функції та об’єктна орієнтація
Д Штефанич, О Дячун
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 124-132, 2016
102016
Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства
Д Штефанич, О Дячун
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 111-121, 2014
92014
Маркетинговий аналіз: Навчальний посібник
ДА Штефанич, ОС Братко, ОД Дячун, НЗ Лагоцька, РБ Окрепкий
За редакцією д. е. н., професора Штефанича ДА–Тернопіль: Економічна думка, ТНЕУ, 2012
92012
Методи продажу товарів, їх класифікація
ОД Дячун
Галицький економічний вісник, 164-169, 2014
72014
Продаж у системі маркетингу: природа, функції та види
О Дячун
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 106-112, 2016
62016
Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципи
ОД Дячун
Галицький економічний вісник, 140-147, 2015
52015
Сучасні проблеми управління продажем
О Дячун, СВ Радинський, С Радынский
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2019
42019
Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наук
ОД Дячун
42009
Оцінка результатів діяльності маркетингової служби промислового підприємства
СВ Радинський, О Дячун, С Радынский
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2020
32020
Нормативно-правове забезпечення інноваційної та інвестиційної діяльності промислових підприємств України
В Левицький, СВ Радинський, О Дячун
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2022
22022
Функції управління збутом на підприємстві
О Дячун, В Левицький
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2022
22022
Стимулювання розвитку підприємництва в Україні в контексті європейських стандартів
ОД Дячун, ІС Нагорняк
Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин …, 2021
22021
Сутність та класифікація фінансових інновацій
СВ Радинський, О Дячун
12022
Механізм управління інноваційною діяльністю підприємства
СВ Радинський, О Дячун
12022
Особливості управління продажами на зарубіжних ринках
О Дячун, СВ Радинський
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2018
12018
Фінансово-економічні чинники розвитку туризму та рекреаціі
ОД Дячун
Proceedings of the international scientific-practical conference" Modern …, 2015
12015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20