Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету ІМ Куліш | 53 | 2001 |
Preconditions and Preparatory Steps of Implementing CLIL for Future Mathematics Teachers NIV Tarasenkova N. A., Akulenko I. A., Kulish I. M. Universal Journal of Educational Research (scopus indexed) 1 (1), 971-982, 2020 | 16* | 2020 |
Preconditions and Preparatory Steps of Implementing CLIL for Future Mathematics Teachers IN Nina Tarasenkova, Iryna Akulenko, Iryna Kulish Universal Journal of Educational Research (scopus indexed) 8 (3), 971-982, 2020 | 16* | 2020 |
Англійська мова для студентів інститутів і факультетів фізичної культури ІМ Куліш, ОП Безкопильний Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2009 | 3 | 2009 |
Role of Supporting Schemes for Developing Speaking Skills of Non-Language Students I Kulish Elixir International Journal:Educational Technology 92 (Tech. 92 (2016 …, 2016 | 2 | 2016 |
The Issues and Challenges of CLIL Implementation in Higher Education: Teachers’ Beliefs in the Ukrainian Context N Tarasenkova, I Akulenko, I Kulish, I Nekoz Universidad de Granada, 2022 | 1 | 2022 |
Scaffolding Strategies as an Effective Technology in Teaching ESP I KULISH, I NEKOZ, H KOROLIUK Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2021 | 1 | 2021 |
Development of Personal Qualities and Professional Competence While Learning English for Specific Purposes I Kulish, H Koroliuk Elixir International Journal, 52344-52346, 2018 | 1 | 2018 |
Some Issues of Teaching English for Future IT-Specialists I Kulish Elixir International Journal, 1-3, 2016 | 1 | 2016 |
To the problem of modular clil of future speech therapists I Kulish, I Nekoz, H Koroliuk Scientific Collection «InterConf», 39-48, 2024 | | 2024 |
Design instrucional de Aprendizagem Integrada de Matemática e Línguas (MLIL) para futuros professores de Matemática N Tarasenkova, I Akulenko, I Kulish, I Nekoz Educação & Formação 7, 2022 | | 2022 |
Instructional design of Mathematics and Language Integrated Learning (MLIL) for future Mathematics teachers N Tarasenkova, I Akulenko, I Kulish, I Nekoz Educação & Formação 7, 2022 | | 2022 |
СПІВПРАЦЯ ЯК НЕОБХІДНА НАВИЧКА 21-го СТОЛІТТЯ В КОНТЕКСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ НІВ Куліш І.М. Перспективи та інновації науки 2 (Серія «Педагогіка»), 405-418, 2022 | | 2022 |
Саморегуляція студентів як необхідна навчика 21 століття: формування та розвиток в процесі вивчення іноземної мови професійного спрямування КГО Куліш І.М. Modern Aspects of Science 16, 358-377, 2022 | | 2022 |
Developing Instructional Materials for Hands-On MLIL (Tertiary Education). НІ 1. Тарасенкова Н., Акуленко І., Куліш І. Competentization and mathematical education: monograph., 98-111, 2021 | | 2021 |
Інтегроване навчання фахового змісту і іноземної мови: аналіз ціннісного ставлення викладачів НІ 1. Тарасенкова Н., Акуленко І., Куліш І. Наукові записки: Серія: Педагогічні науки, 24-28, 2021 | | 2021 |
Інтегроване навчання математики та іноземної мови – тенденції та виклики сьогодення НІ 1. Тарасенкова Н., Акуленко І., Куліш І. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і …, 2021 | | 2021 |
Some Aspects of Content and Language Integrated Learning of Mathematics and English NIV Tarasenkova N. A., Akulenko I. A., Kulish I. M. ІІ Міжнародна наукова конференція ОСВІТА І НАУКА У МІНЛИВОМУ СВІТІ: проблеми …, 2020 | | 2020 |
Роль вхідного та проміжного тестування з іноземної мови в активізації навчальної діяльності студентів університету НІВ Куліш І.М. Лінгвістична підготовка студентів нефілологічних спеціальностей закладів …, 2020 | | 2020 |
До проблеми підготовчого етапу інтегрованого навчання фізичної реабілітації та англійської мови майбутніми реабілітологами НІВ Куліш І.М., Королюк Г.О. Мовна особистість: лінгвістика і лінгводидактика / МОН України, Київський …, 2020 | | 2020 |