Підписатись
Кльоц Любов Aнтонівнa, Kloyts L. A., Клец Л.А.
Кльоц Любов Aнтонівнa, Kloyts L. A., Клец Л.А.
кaнд. психологічних нaук
Підтверджена електронна адреса в zippo.net.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Використання активних методів у розвитку професійної я-концепції психолога
ЛА Кльоц
Технології розвитку інтелекту, 2014
82014
Психологічні особливості розвитку професійної самосвідомості практичного психолога
АС Кльоц
Практична психологія та соціальна робота, 70-74, 2009
82009
Соціальному педагогу про суїцид. Шляхи допомоги при потенційному суїциді
Л Кльоц, М Заброцький
Соціальний працівник, 15-32, 2007
72007
Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google
L Familyarskaya, L Klots
Continuing Professional Education: Theory and Practice, 78-83, 2018
42018
Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти
ЛА Кльоц
Ауктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць інституту психології …, 2015
42015
Практика використання хмарних технологій в методиці роботи педагога
ЛЛ Фамілярська, ЛА Кльоц
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 16: Творча особистість …, 2015
42015
Methodological development of educator’s information and communication mobility as adaptive ability of educational and developing e-environment self-organization …
ЛА Кльоц, ЛЛ Фaмілярськa
«ScienceRise: Pedagogical Education», 16-21., 2020
22020
Фамілярська Лариса Леонідівна
ЛА Кльоц
2022
Використання цифрових платформ відеозв’язку для організації психологічного консультування онлайн
ЛЛ Фамілярська, ЛА Кльоц
Інформаційні технології і засоби навчання 6 (92), 61-74, 2022
2022
Гіперактивна дитина: особливості організації освітнього процесу: Психолого-педагогічні засади інтегрованого підходу до навчання у початковій школі в умовах НУШ: навчально …
ЛА Кльоц
2020
Соціальна компетентність: структурно-компонентний аналіз феномену. Психолого-педагогічні засади інтегрованого підходу до навчання у початковій школі в умовах НУШ: навчально …
ЛА Кльоц
2020
Характеристика структурних компонентів професійної самосвідомості педагога. 2019
ЛА Кльоц
Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в …, 2019
2019
Психологічні умови формування соціальної компетентності підлітків з особливими освітніми потребами. Інклюзія в умовах професійної освіти: матеріали , 18 квіт. 2019 р. Житомир …
ЛА Кльоц
Всеукр. наук.-практ. конф., С.173-181, 2019
2019
Психологічний супровід освітнього процесу інклюзивної освіти в умовах Нової української школи. Науково-теоретичні та практичні аспекти інклюзивної освіти: психологічний …
ЛА Кльоц
КЗ «ЖОІППО» ЖОР, 2019
2019
4. Кльоц Л. А. Характеристика структурних компонентів професійної самосвідомості педагога. Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах …
2019
Характеристика основних підходів до організації і планування діяльності практичного психолога у закладі дошкільної освіти.
КЛ А.
Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал, 2019
2019
Психологічні умови формування соціальної компетентності підлітків з особливими освітніми потребами. Інклюзія в умовах професійної освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф …
КЛ А.
2019
Дослідження розвитку складових професійної самосвідомості сучасного педагога. Актуальні проблеми психології:збірник наукових праць Інституту психології Г.С.Костюка НАПН України …
КЛ А.
2019
ОРГАНИЗАЦИЯ ПРОЕКТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПСИХОЛОГОВ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ C ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ОБЛАЧНЫХ СЕРВИСОВ GOOGLE
Л Фамілярська, Л Кльоц
Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 78-83, 2018
2018
Лариса Фамілярська
Л Кльоц
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20