Використання активних методів у розвитку професійної я-концепції психолога ЛА Кльоц Технології розвитку інтелекту, 2014 | 8 | 2014 |
Психологічні особливості розвитку професійної самосвідомості практичного психолога АС Кльоц Практична психологія та соціальна робота, 70-74, 2009 | 8 | 2009 |
Соціальному педагогу про суїцид. Шляхи допомоги при потенційному суїциді Л Кльоц, М Заброцький Соціальний працівник, 15-32, 2007 | 7 | 2007 |
Організація проектної діяльності психологів у закладах післядипломної освіти з використанням хмарних сервісів Google L Familyarskaya, L Klots Continuing Professional Education: Theory and Practice, 78-83, 2018 | 4 | 2018 |
Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти ЛА Кльоц Ауктуальні проблеми психології: Збірник наукових праць інституту психології …, 2015 | 4 | 2015 |
Практика використання хмарних технологій в методиці роботи педагога ЛЛ Фамілярська, ЛА Кльоц Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 16: Творча особистість …, 2015 | 4 | 2015 |
Methodological development of educator’s information and communication mobility as adaptive ability of educational and developing e-environment self-organization … ЛА Кльоц, ЛЛ Фaмілярськa «ScienceRise: Pedagogical Education», 16-21., 2020 | 2 | 2020 |
Фамілярська Лариса Леонідівна ЛА Кльоц | | 2022 |
Використання цифрових платформ відеозв’язку для організації психологічного консультування онлайн ЛЛ Фамілярська, ЛА Кльоц Інформаційні технології і засоби навчання 6 (92), 61-74, 2022 | | 2022 |
Гіперактивна дитина: особливості організації освітнього процесу: Психолого-педагогічні засади інтегрованого підходу до навчання у початковій школі в умовах НУШ: навчально … ЛА Кльоц | | 2020 |
Соціальна компетентність: структурно-компонентний аналіз феномену. Психолого-педагогічні засади інтегрованого підходу до навчання у початковій школі в умовах НУШ: навчально … ЛА Кльоц | | 2020 |
Характеристика структурних компонентів професійної самосвідомості педагога. 2019 ЛА Кльоц Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в …, 2019 | | 2019 |
Психологічні умови формування соціальної компетентності підлітків з особливими освітніми потребами. Інклюзія в умовах професійної освіти: матеріали , 18 квіт. 2019 р. Житомир … ЛА Кльоц Всеукр. наук.-практ. конф., С.173-181, 2019 | | 2019 |
Психологічний супровід освітнього процесу інклюзивної освіти в умовах Нової української школи. Науково-теоретичні та практичні аспекти інклюзивної освіти: психологічний … ЛА Кльоц КЗ «ЖОІППО» ЖОР, 2019 | | 2019 |
4. Кльоц Л. А. Характеристика структурних компонентів професійної самосвідомості педагога. Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах … | | 2019 |
Характеристика основних підходів до організації і планування діяльності практичного психолога у закладі дошкільної освіти. КЛ А. Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал, 2019 | | 2019 |
Психологічні умови формування соціальної компетентності підлітків з особливими освітніми потребами. Інклюзія в умовах професійної освіти: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф … КЛ А. | | 2019 |
Дослідження розвитку складових професійної самосвідомості сучасного педагога. Актуальні проблеми психології:збірник наукових праць Інституту психології Г.С.Костюка НАПН України … КЛ А. | | 2019 |
ОРГАНИЗАЦИЯ ПРОЕКТНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПСИХОЛОГОВ В УЧРЕЖДЕНИЯХ ПОСЛЕДИПЛОМНОГО ОБРАЗОВАНИЯ C ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ОБЛАЧНЫХ СЕРВИСОВ GOOGLE Л Фамілярська, Л Кльоц Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 78-83, 2018 | | 2018 |
Лариса Фамілярська Л Кльоц | | 2018 |