Подписаться
Сергій Миколайович Пепчук
Сергій Миколайович Пепчук
Черкаський державний технологічний університет, Сherkasy state technological university
Подтвержден адрес электронной почты в домене chdtu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові комунікації підприємства: стратегічні вектори розвитку в епоху цифрової економіки: монографія
ОВ Коломицева, ЛС Васильченко, СМ Пепчук
М-во освіти і науки України, Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси: видавець …, 2022
62022
Позиціонування регіону в системі конкурентних відносин
СМ Пепчук
ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00. 05" Розвиток продуктивних сил і …, 2016
62016
Концепція позиціонування регіону в умовах глобальної конкуренції:
ОВ Пепчук, С.М., Коломицева
Черкаси: ЧДТУ, 2016
6*2016
Розвиток концепції маркетингу в економічному просторі
СМ Пепчук
Регіональний збірник наукових праць з економіки Донецький державний …, 2014
52014
Інформаційні компоненти позиціонування регіону
С Пепчук
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2014
32014
Forming of integrated understanding of project terms: Faulk’s algorithm as one of the formalized approaches.
S Pepchuk, O Kolomytseva, O Verenych, O Danchenko, O Bielova, ...
Entrepreneurship and Sustainability Issues 7 (4), 3215-3225, 2020
22020
Використання технології активного позиціонування для підвищення інвестиційної привабливості регіону
SM Pepchuk
Economics and Law, 85-92, 2017
22017
Маркетингові інновації в ідеології соціально-економічного розвитку регіонів
СМ Пепчук
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні …, 2015
22015
Formation and development of organic production of the Ukrainian market
OV Kolomytseva, LS Vasilchenko, SM Pepchuk
Науковий вісник Полісся 1 (2 (14)), 28-33, 2018
12018
Використання територіального маркетингу як засобу підвищення конкурентоздатності регіону
СМ Пепчук
Науковий вісник Чернівецького університету : Збірник наукових праць., 77-79, 2015
12015
Методика діагностики рівня соціально-економічної репутації регіону
С Пепчук
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2014
12014
ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕЛЕМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
С Пепчук, І Яценюк
Collection of scientific papers «SCIENTIA», 23-25, 2024
2024
РОЛЬ ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РИТЕЙЛУ
Т БУРЦЕВА, Л ВАСИЛЬЧЕНКО, С ПЕПЧУК, Т ПАЛЬОННА
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences 326 (1), 381-385, 2024
2024
Порівняльний аналіз моделей та методів управління маркетинговими проектами
СМ Пепчук, ТІ Бурцева, ІВ Ганжала
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2024
2024
Overview of network retail in Ukraine and prospective directions of its development
С Пепчук, Т Пальонна
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2023
2023
Використання методів проєктного менеджменту при реалізації стратегічних маркетингових рішень підприємствами малого бізнесу
АО Боковня, ТІ Бурцева, СМ Пепчук, ІВ Ганжала
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2023
2023
Методи маркетингового дослідження цінової політики підприємств ритейлу та їх вплив на поведінку споживача
О Коломицева, Л Васильченко, Т Бурцева, С Пепчук, Л Деньга
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2021
2021
Ефективне управління економікою: інформаційні технології, маркетинг, бізнес: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, Черкаси, 22 квітня 2021 р.
ДО Алексєєва, АО Боковня, А Ахтоян, НП Базалійська, КЛ Борулько, ...
2021
ВАСИЛЬЧЕНКО ЛС
СМ ПЕПЧУК, АО БОКОВНЯ
ВІСНИК, 1201, 2021
2021
Методичні рекомендації до практичних робіт з дисципліни «Управління науковими проектами» для здобувачів освітньо-наукового ступеня «доктор філософії» зі спеціальностей 075 …
ОВ Коломицева, ОБ Данченко, СМ Пепчук
Черкаси: ЧДТУ, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20