Nataliia Aliekperova (Наталія Алєкперова)
Nataliia Aliekperova (Наталія Алєкперова)
Національний медичний університет імені О.О. Богомольця
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища
НВ Чмихало, ІЛ Оккерт, АБ Ольховська, НВ Сотнікова
Запорожский медицинский журнал, 126-131, 2010
102010
Современные аспекты формирования лояльности клиентов аптеки
ЗМ Мнушко, ЗН Мнушко, ІВ Пестун, ИВ Пестун, НВ Сотнікова, ...
82010
Motivating factors effecting work efficiency of employees in Ukrainian pharmaceutical sector
N Aliekperova
Economics and Sociology 11 (1), 61-74, 2018
62018
Лидерство в фармации
НВ Алекперова
Издательский дом Дмитрия Бураго, 2015
62015
Фактори впливу на асортимент біологічно активних добавок в аптечних закладах
ЗМ Мнушко, НВ Сотнікова
НФаУ, 2006
62006
Рынок биологически активных добавок: насыщенность, динамика цен, потребительские предпочтения, виды рисков и пути их минимизации
ЗН Мнушко, ЕН Евтушенко
Провизор, 27-32, 2004
62004
Management and marketing in pharmacy
Z Mnushko, I Sofronova, N Aliekperova, I Pestun, I Timanyuk
Издательский центр Диалог, 2016
52016
Особливості системи збуту та просування дієтичних добавок в Україні
ЗМ Мнушко
Фармац. журн, 40-45, 2008
42008
Пріоритети регулювання національного ринку біологічно активних добавок
ЗМ Мнушко, НВ Сотнікова
Фарм. журнал, 21-25, 2005
32005
Оцінка ринку біологічно активних добавок та характерних для нього видів ризиків
ЗМ Мнушко, НВ Сотникова, ОМ Євтушенко, ЗН Мнушко, ...
32005
Узагальнення історії розвитку та факторів успіху відомої аптечної мережі США
ЗМ Мнушко, НВ Алєкперова, ІВ Пестун
Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики, 85-87, 2013
22013
Институт семейного провизора (фармацевта) в структуре управления лекарственной терапией пациента
ЗН Мнушко, ЗМ Мнушко, НВ Алекперова, НВ Алєкперова, ИВ Пестун, ...
22012
Дослідження використання концепції холістичного маркетингу в діяльності фармацевтичної компанії України
Н Алєкперова, М Губар, Н Сахнацька
Фармацевтичний журнал, 2020
2020
ХОЛІСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ РИНКУ МЕДИЧНОГО КАНАБІСУ В УКРАЇНІ
Н Алєкперова
2020
Анализ препаратов, которые используются на рынке каннабиса для медицинских целей
Н Алекперова
Международный научно-практический журнал для фармацевтов и врачей" Рецепт", 2019
2019
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ЭЛЕМЕНТОВ ХОЛИСТИЧЕСКОГО МАРКЕТИНГА В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ КОМПАНИЙ
Н Алекперова, Н Сахнацкая
Таджикский национальный университет, 2019
2019
Огляд світового ринку канабісу та канабіноїдів для медичних цілей та перспективи його розвитку в Україні
Н Алєкперова, К Косяченко, В Усенко
Національний фармацевтичний університет, 2019
2019
Концепція соціально-відповідального маркетингу у діяльності вітчизняних фармацевтичних компаній
Н Алєкперова, Н Сахнацька
Національний фармацевтичний університет, 2019
2019
МАРКЕТИНГ ВЗАЄМОВІДНОСИН ЯК СКЛАДОВА ХОЛІСТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНОСТІ ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
Н Алєкперова, Н Сахнацька
Національний фармацевтичний університет, 2019
2019
Перспективи та реалії використання концепції екологічного маркетингу у діяльності фармацевтичних підприємств України
Н Алєкперова, Н Сахнацька
Національний фармацевтичний університет, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20