Підписатись
Крахмальова Ніна Анатоліївна
Крахмальова Ніна Анатоліївна
кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри підприємництва та бізнесу, Київський національний університет технологій та дизайну
Підтверджена електронна адреса в knutd.com.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Ринкові аспекти виставкової діяльності в Україні на сучасному етапі
ІМ Грищенко, НА Крахмальова
Актуальні проблеми економіки 9, 113-119, 2006
342006
Інструменти та форми маркетингової комунікації на ринку освітніх послуг
ІМ Грищенко, НА Крахмальова
Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку …, 2012
252012
Системний підхід до управління виставкою діяльністю
НА Крахмальова
Актуальні проблеми економіки, 2009
222009
Ефективність комунікаційної діяльності вищих навчальних закладів/ІМ Грищенко, НА Крахмальова/Вісник ХНУ.–2013
ІМ Грищенко, НА КРАХМАЛЬОВА
Т 2 (4), 218-223, 2013
122013
Інвестиційний клімат і проблеми іноземного інвестування в Україні: монографія
НА Крахмальова, ВВ Ліщук
Київ: КНУТД, 223, 2017
112017
Роль комунікацій у функціонуванні вищих навчальних закладів
І Грищенко, Н Крахмальова
Режим доступу: knutd. com. ua/.../pdf/.../Gryshchenko_ Krakhmaleva_6. pdf, 2006
112006
Мотивація персоналу як інструмент удосконалення діяльності підприємства
ММ Воронцова, НА Крахмальова
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи», 2017
102017
Роль паблік рілейшенз у формуванні ринку освітніх послуг
НА Крахмальова
Економіка і управління, 22-25, 2012
82012
Адаптація зарубіжного досвіду застосування івент-маркетингу в практиці вітчизняних підприємств
NA Krakhmalova, IM Goncharenko
Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design. Series …, 2017
72017
Ефективність маркетингових комунікацій у сфері вищої освіти
НА Крахмальова
Вища освіта 1, 171-174, 2014
62014
Фінансова реструктуризація підприємств як фактор зміцнення їх фінансового потенціалу
НА Крахмальова, ПВ Пузирьова
Формування ринкових відносин в Україні, 2020
52020
Формування маркетингової стратегії підприємства
ВМ Бутенко, АІ Тоюнда
Підприємництво та інновації, 61-67, 2022
42022
Маркетинг в ефективному управлінні діяльністю вищих навчальних закладів України
НА Крахмальова, ТА Крахмальова
Ефективна економіка, 2014
42014
Освітня послуга як продукт економічної діяльності вищих навчальних закладів
НА Крахмальова, ДО Кірієнко
Економіка і управління, 19-24, 2014
42014
Легка промисловість України: теоретико-методологічні засади управління розвитком в умовах інтеграції до СОТ
ІМ Грищенко, ЮВ Гончаров, ІВ Щербина, АО Дворецький, ...
КНУТД, 2011
42011
Маркетингові стратегії підприємства ресторанного бізнесу як основа забезпечення його конкурентоспроможності
НА Крахмальова, ОМ Копачевська
Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні, 2017
32017
Чинники впливу на діяльність суб'єктів вітчизняного виставкового ринку
НА Крахмальова
Економіка та держава, 77-78, 2009
32009
Роль інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті успішного функціонування вищих навчальних закладів
НА Крахмальова
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну.–2013.–ғ5 …, 0
3
Удосконалення процесу впровадження інноваційних технологій на підприємстві
НА Крахмальова, АП Цикал
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа" Студентські підприємницькі …, 2020
22020
Формування та функціонування ринку кави в україні
НА Крахмальова, ІА Хаян
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи», 2017
22017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20