Підписатись
Тетяна Іванова
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг у банку: навч. посіб.
АВ Нікітін, ГП Бортніков, АВ Федорченко
К.: КНЕУ, 432, 2006
73*2006
Маркенинг у банку: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
Іванова Тетяна Георгіївна, Нікітін Андрей Валерійович, Брітченко І.Г.
К.: КНЕУ, 2010
12*2010
Банківська система України: інституційні зміни та інновації
ЛО Примостка, ЛА Примостка, МІ Диба, ІВ Краснова, ИВ Краснова, ...
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
52015
Банківська система України: інституційні зміни та інновації
ЛО Примостка, LO Prymostka, МІ Диба, МИ Дыба, ІВ Краснова, ...
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015
52015
Оцінка конкурентної позиції банків України
ТГ Іванова
Вісник Академії праці і соціальних відносин: Науково-практичний збірник, с.43-47, 2014
52014
Культурологічні проблеми становлення і розвитку вищої педагогічної освіти
Т Іванова
Діалог культур: Україна у світовому контексті: Мистецтво і освіта 36, 30-35, 2004
52004
ТАРХАН-ЧОКРАЦЬКІ ВІДКЛАДИ ГЕРАКЛЕЙСЬКОГО ПІВОСТРОВА (ПІВДЕННО-ЗАХІДНИЙ КРИМ)
І Барг, Т Іванова, М Лисенко, О Бондар
52003
Регіональні диспропорції малого бізнесу в Україні та шляхи їх усунення
В Худолей, Т Пономаренко, Т Іванова
42018
Ризики за активними операціями коммерційного банку і його прибутковість
ТГ Іванова
Вісник НБУ, 40-41, 1998
41998
Комплексна оцінка формування та реалізації комунікаційної стратегії банків України
ТГ Іванова
Экономический вестник университета. Сборник научных трудов ученых и …, 2011
32011
КОМПЛЕКСНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКІВ УКРАЇНИ
ТГ Іванова
Економічний вісник університету ДВНЗ "Переяслав- Хмельницкий державний …, 2011
32011
Моделі формування та прийняття стратегічних рішень як інструмент стратегічного маркетингу в банківських установах
ТГ Іванова
Засновник та видавець: Державний вищий навчальний заклад «Київський …, 2010
32010
УПРАВЛІННЯ БАНКІВСЬКИМ ПОРТФЕЛЕМ АКТИВІВ
ТГ Іванова
Автореферат, 2008
32008
Реалізація моделі формування в майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності культури професійного діалогу засобами інформаційно-комунікаційних технологій
ТВ Крамаренко
Університет імені Альфреда Нобеля, 2018
22018
Переваги та недоліки криптовалюти як інвестиційно-спекулятивного активу
ТГ Іванова
Нові форми грошей та фінансових активів: становлення, перспективи, ризики, 28-32, 2017
22017
КОМУНІКАЦІЯ “SCREEN-TO-SCREEN”: ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ, ПСИХОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ
Т ІВАНОВА
Редакційна колегія, 2015
22015
Методологічні засади оцінювання показників ефективності діяльності малого бізнесу
Т Іванова
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2013
22013
Інтегральна оцінка фінансового стану малих підприємств АР Крим
Т Іванова
Економічний аналіз, 256-260, 2012
22012
Поняття VIP-клієнта банку та підвищення ефективності банківського обслуговування VIP-клієнтів
ТГ Іванова
Вісник Академії праці і соціальних відносин: Науково-практичний збірник, с.88-95, 2010
22010
Банківська система в умовах цифровізації економіки
ТГ Іванова, ТГ Иванова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019
12019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20