Підписатись
Лошенюк Ірина Романівна
Лошенюк Ірина Романівна
кандидат технічних наук, доцент кафедри товарощнавства та маркетингу
Підтверджена електронна адреса в chtei-knteu.cv.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингова цінова політика: навч. посібник
ІР Лошенюк, АМ Гуменюк, ЮБ Чаплінський
Лошенюк ІР, Гуменюк АМ, Чаплінський ЮБ—К.: Дактор, КНТ, 2008
292008
Інструменти формування конкурентоспроможності ВНЗ
І Лошенюк, А Іванченко
ІР Лошенюк, А. Іванченко//І. Лошенюк/Матеріали наук. конф.//[Електронний …, 2013
222013
Маркетингове управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства
ІР Лошенюк
Економічні науки.–Луцьк, 194-203, 2007
192007
Концептуальні підходи до становлення і розвитку споживчого ринку України
ІР Лошенюк
Формування ринкових відносин в Україні, 103, 2007
162007
Інструменти формування конкурентоспроможності ВНЗ [Електронний ресурс]
ІР Лошенюк
Матеріали наук. конф.-Режим доступу: http://intkonf. org/ktn-loshenyuk-ir …, 0
8
Проблеми формування ефективного кадрового потенціалу керівників підприємств торгівлі
ІР Лошенюк
Матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф.“Наука і освіта 13, 59-62, 2004
72004
Конкуренція на споживчому ринку України та проблеми її розвитку: монографія
ІР Лошенюк
К.: КНТЕУ, 2006
62006
Механізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства
ІР Лошенюк
Вісник Хмельницького національного університет. Економічні науки, 99-101, 2010
42010
Сучасні методи досягнення конкурентних переваг у роздрібній торгівлі
ІР Лошенюк
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України, 15, 2005
42005
Актуальні аспекти використання мар кетингових програм на ринку будівельних матеріалів/Лошенюк ІР
ІР Лошенюк
Маркетинг в Україні, 37-42, 2004
42004
Сучасні тенденції розвитку маркетингу
ІР Лошенюк, ЛЮ Чепіль
Економіка та підприємництво, 34, 1840
41840
Інструменти формування конкурентоспроможності вищих навчальних закладів
І Лошенюк, А Іванченко
URL: http://intkonf. org/ktn-loshenyuk-ir-ivanchenko-a-instrumenti …, 0
4
Дилемні питання розвитку цифрового маркетингу в реаліях масштабної військової агресії
ІР Лошенюк, КО Кірєєва, ОІ Мілашовська
Академічні візії, 2023
12023
Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства
ІР Лошенюк
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2012
12012
Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу як елемент маркетингових комунікацій
ІР Лошенюк, ОГ Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2010
12010
ВПЛИВ КОМУНІКАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ВЛИЯНИЕ КОММУНИКАЦИЙ НА ФОРМИРОВАНИЕ ЛОЯЛЬНОСТИ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ НА МЕЖДУНАРОДНОМ РЫНКЕ
І ЖАЛБА, І ЛОШЕНЮК, И ЖАЛБА, И ЛОШЕНЮК
ББК У9 (4. Укр) 8 У 45 Україна та ЄС: подолання технічних бар’єрів у …, 0
1
Новітні маркетингові технології в рекламній діяльності підприємств
ІР Лошенюк
Реклама: інтеграція теорії та практики: тези доп. XI Міжн. наук.-практ. конф …, 0
1
СТРАТЕГІЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
І Лошенюк, О Лошенюк
Бренд-менеджмент: маркетингові технології [Електронний ресурс]: тези доп. V …, 2023
2023
Формування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в умовах євроінтеграції
АА Вдовічен, ВФ Кифяк, ОГ Вдовічена, ІР Лошенюк, ВА Чичун, ...
Формування та управління брендинговими технологіями підприємств регіону в …, 2023
2023
РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
І Лошенюк, О Лошенюк
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20