Підписатись
Дейнега Олександр Вікторович, Deineha Oleksandr, Дейнега Александр Викторович
Дейнега Олександр Вікторович, Deineha Oleksandr, Дейнега Александр Викторович
доктор економічних наук, професор, Рівненський державний гуманітарний університет
Підтверджена електронна адреса в rshu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетингова товарна політика
РП Є. Крикавський, О. Дейнега, І. Дейнега
Львів: видавництво Львівської політехники, 2008
70*2008
Економіка логістичних систем: монографія
М Васелевський, І Білик, О Дейнега, Є Крикавський, Л Якимишин
Львів: Видавництво національного університету «Львівська політехніка, 534-549, 2018
382018
Методологічні аспекти оцінювання конкурентоздатності підприємств
ОВ Дейнега
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2008
342008
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ЄВ Крикавський, ІО Дейнега, ОВ Дейнега, ІФ Лорві
Львів: Львівська політехніка, 2014
222014
Маркетингова інформація
ПР Крикавський Є.В., Дейнега О.В., Дейнега І.О., Шелюк Л.О., Кратт О.А.
Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014
17*2014
Імідж і репутація: сутність і особливості оцінювання
ОВ Дейнега
Вісник Хмельницького національного університету, 58-61, 2008
152008
Cyber sales as the latest tool for optimizing an enterprise strategy
NB Yu. Robul, O. Deineha, M. Prokopenko, N. Novikova, O. Lukianykhina
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH 9 (2), рр. 5264-5268, 2020
14*2020
Reforming management activities to improve the efficiency and effectiveness of public administration
OT O. Omelchuk, V. Koltun, O. Deineha, M. Popov, O. Korchynska
INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC & TECHNOLOGY RESEARCH 9 (3), рр. 950-956, 2020
112020
Основи стандартизації, метрології та управління якістю: Навчальний посібник
НО Машта, ОП Бенчук, ГП Бенчук, ЛМ Акімова, ОВ Дейнега
Рівне: О. Зень, 2015
92015
Економiка логiстичних систем: монографiя та iн.; за наук. ред. Е. Крикавського та С. Кубiва
СН М Васелевський, I Бiлик, О Дейнега, М Довба, О Костюк, Е Крикавський, С ...
92008
Особливості вартісного оцінювання впровадження інноваційного продукту вітчизняними підприємствами
ОВ Дейнега
Вид-во СумДУ, 2008
92008
Маркетинг як інструмент розвитку потенціалу послугової діяльності територіальних громад
О Дейнега, І Дейнега
ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН, 2020
82020
Конкурентні переваги як складова ринкового успіху підприємства
ІО Дейнега, ОВ Дейнега
АртDрук, 2013
82013
Оцінювання фітомеліоративної ролі зелених насаджень парків і скверів північного району міста Рівне
НВ Денисюк, ВЙ Мельник
Науковий вісник НЛТУ України 30 (2), 38-43, 2020
62020
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств
О Дейнега
Рівне: вид. О Зень, 2017
62017
Маркетинг: навч. посіб
О Гладунов, І Дейнега, О Дейнега, Є Крикавський, Т Микитин
Гладунов, І. Дейнега, О. Дейнега, Є. Крикавський, Т. Микитин, А. Почтовюк.-Вид, 2013
62013
Маркетингова товарна політика: навч. посібник. [Є.В.Крикавіський та ін.]
ЄВ Крикавський
Львів: Вид-во Національного університету “Львівська політехніка, 2008
62008
Інформаційна безпека підприємств в умовах глобалізації 4.0
О Дейнега
Економіка та суспільство, 2019
52019
Формування інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємства
ІО Дейнега, ОВ Дейнега
Scientific review 2 (23), 2016
52016
Організаційні аспекти формування інформаційних потоків у ланцюгах поставок продукції машинобудування
ОВ Дейнега
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2008
52008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20