Володимир Дудар
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Формування ринку конкурентоспроможної агропродовольчої продукції: теорія, методика, перспективи
ТГ Дудар, ВТ Дудар
Економічна думка, 2009
882009
Конкурентні переваги властивостей органічної агропродовольчої продукції з позиції маркетингу
В Дудар
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 131-140, 2019
222019
Формування цінових стратегій підприємств органічного сектору для досягнення маркетингових цілей
В Дудар
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 45-54, 2018
222018
Оцінка властивостей органічної агропродовольчої продукції як важливого елемента комплексу маркетингу
ВТ Дудар
SWorld Journal, 0
21
Менеджмент: Навчальний посібник
ТГ Дудар, РВ Волошин, ВТ Дудар
К.: Центр учбової літератури, 2013
142013
Розвиток агропродовольчого ринку України в період глобалізації [Електронний ресурс]
Т Дудар, В Дудар
Т. Дудар, В. Дудар.–Вісник академії наук вищої освіти України, 75-83, 2007
132007
Маркетинг у системі формування ринку органічної агропродовольчої продукції
ТГ Дудар, ОТ Шумейко, ВТ Дудар
Економіка АПК, 46-53, 2017
122017
Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспорту
РБ Окрепкий, ВТ Дудар
Галицький економічний вісник 62 (1), 118-131, 2020
112020
Продовольча безпека України та складові її забезпечення у контексті економічної безпеки держави
В Дудар
ТНЕУ, 2016
82016
Особливості формування ринку аграрної продукції органічного походження в країнах ЄС
В Дудар
Вісник ТНЕУ, 94-101, 2007
82007
Організаційно-економічні засади формування аграрного ринку конкурентоспроможної продукції
ВТ Дудар
Вісник Тернопільського державного економічного університету.–2006.–Вип 2 …, 2006
72006
Аграрний сектор економіки Східної Німеччини
ВТ Дудар
Економіка АПК, 153-159, 2004
72004
Основні тенденції розвитку агропродовольчого ринку України у зовнішньоекономічній діяльності
В Дудар
ТНЕУ, 2014
62014
Ефективність інноваційного розвитку агропромислового виробництва
ВТ Дудар, АВ Шумський, БО Язлюк
Тернопіль, Астон, 2013
62013
Актуальні проблеми формування і функціонування ринку біопалива в Україні
ВТ Дудар
Інноваційна економіка, 181-184, 2010
62010
Інтеграція аграрного сектору економіки України з Європейським Союзом у контексті функціонування зони вільної торгівлі
В Дудар
Вісник Тернопільського національного економічного університету, 7-17, 2015
42015
Роль ринкових трансформацій аграрного сектора України у формуванні агропродовольчого ринку
ВТ Дудар
Наука молода. Тернопільський національний економічний університет МОН …, 2007
42007
Проблеми функціонування агропродовольчого ринку України в умовах членства у Світовій організації торгівлі
ВТ Дудар
Тернопіль, СМП" ТАЙП", 2011
22011
Маркетингові інструменти забезпечення позиціонування на ринку органічної продукції
ТГ Дудар, ВТ Дудар
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: економіка, 71-76, 2017
12017
Формування маркетингу відносин суб’єктів агропродовольчого ринку на шляху подальшої євроінтеграції
ТГ Дудар, ВТ Дудар
Видавництво УжНУ" Говерла", 2016
12016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20