Підписатись
Іваннікова Марина Миколаївна, Maryna Ivannikova
Іваннікова Марина Миколаївна, Maryna Ivannikova
Інші іменаИванникова Марина Николаевна
Poltava University of Economics and Trade, PhD in Marketing
Підтверджена електронна адреса в uccu.org.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
772018
Маркетингове управління лояльністю споживачів
ММ Іваннікова
Маркетинг і менеджмент інновацій, 62-72, 2014
572014
Marketing management of consumer loyalty
MM Ivannikova
Marketynh i menedzhment innovatsij [Marketing and management of innovations] 3, 2014
172014
The influence of the consumer’s type–physical or digital–on their behavioral characteristics
NV Karpenko, MM Ivannikova
122021
Маркетингове управління конкурентними перевагами підприємства
ММ Іваннікова
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія …, 2011
122011
Building a competency model student training
O Olshanska, T Gumennykova, O Bila, V Orel, S Perova, M Ivannikova
Blue Eyes Intelligence Engineering & Sciences Publication (BEIESP), 2019
82019
Формирование сущности конкурентных преимуществ предприятия и их классификация
МН Иванникова
Издательство Белгородского университета кооперации, экономики и права, 2013
82013
Marketynhova diialnist pidpryiemstv: suchasnyi zmist [Marketing activity of enterprises: modern content]
NV Karpenko, MV Makarova, NS Pedchenko, VI Perebyinis, OS Tielietov
Tsentr uchbovoi literatury, Kyiv, Ukraine, 2016
72016
Marketyngove upravlinnja lojal'nistju spozhyvachiv
MM Ivannikova
Marketyng i menedzhment innovacij, 62-72, 2014
72014
The consumer decision making process
N Karpenko, M Ivannikova
62020
Policy of managing the educational activities of the university in the context of the russian-Ukrainian war
O Nestulya, N Pedchenko, N Karpenko, S Nestulya, M Ivannikova
Problems and Perspectives in Management 21 (Issue #2 (spec. issue)), pp. 61-66, 2023
52023
Нейромаркетинг для малого бізнесу
НВ Карпенко, ММ Іваннікова
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2021
42021
Marketing activities of enterprises: modern content
NV Karpenko
Kyiv: Center for Educational Literature, 2016
42016
Digital marketing technologies for small and medium enterprises
N Karpenko, M Ivannikova
КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021
32021
Upravlinnya innovatsiynoyu skladovoyu ekonomichnoyi bezpeky [Management of the innovative component of economic security]. Trytoriia
OV Prokopenko, VY Shkola, VO Shchierbachenko
32017
Децентралізація сільських громад: європейський досвід та перспективи для України
СВ Іванов, ВІ Ляшенко, ММ Іваннікова
Відділ інформатизації наукової діяльності Інституту економіки промисловості …, 2016
32016
Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства
ММ Іваннікова
32016
Detsentralizatsiia silskykh hromad: yevropeiskyi dosvid ta perspektyvy dlia Ukrainy [Decentralization of rural communities: European experience and perspectives for Ukraine]
SV Ivanov, VI Liashenko, MM Ivannikova
Ekonomichnyi visnyk Donbasu–Economic Herald of the Donbas 2 (44), 51-55, 2016
32016
Marketing management of consumer loyalty [Electronic resource]
MM Ivannikova
Marketing and innovation management, 62-72, 2014
32014
Формування конкурентних переваг підприємства легкої промисловості на основі SWOT-аналізу
ММ Іваннікова
СумДУ, 2008
32008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20