Підписатись
Tetiana Romanchenko
Tetiana Romanchenko
Державний торговельно-економічний університет, факультет торгівлі та маркетингу, кафедра маркетингу
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Certain aspects of the management accounting system for small and medium-sized enterprises
OA Diegtiar, OV Bezuhlyi, YO Tararuyev, TO Suslova, TV Romanchenko
Universal Journal of Accounting and Finance 9 (3), 469-476, 2021
72021
Strategic impact of innovations on enterprises financial state
D Fayvishenko, T Dubovyk, A Savchuk, T Romanchenko
Financial and credit activity: problems of theory and practice 4 (35), 411-417, 2020
62020
Strategic directions of sales management
D Fayvishenko, T Romanchenko
12020
Моделювання репутації підприємства засобами маркетингу
E Romat, A Kashpur, R Tetiana
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні …, 2018
1*2018
«Customer journey» as a component of strategic marketing
D Fayvishenko, T Romanchenko, V Karmazinova
ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», 2021
2021
«CUSTOMER JOURNEY» AS A COMPONENT OF STRATEGIC MARKETING
KV Tetiana, Romanchenko, Fayvishenko Diana
Економічний простір, 52-60, 2021
2021
BRANDS STRATEGIES IN FORCE MAJOR CIRCUMSTANCES
D Fayvishenko, T Romanchenko
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 13-13, 2020
2020
Вплив глобальних трендів на діяльність торговельних мереж
T Romanchenko
https://eujem.cz/wp-content/uploads/2019/eujem_2019_5_5/08.pdf, 2019
2019
Омніканальність як вид інноваційного розвитку підприємств
T Romanchenko
https://knute.edu.ua/file/ODc0Mw==/53ec8a30e688165ab46cb806c8831614.pdf, 2018
2018
Грани социальной ответственности компании
Т Романченко
Маркетинг и реклама, 16-21, 2017
2017
ОПТИКАНАЛЬНІСТЬ: ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ ПОНЯТТЯ
T Romanchenko
https://knute.edu.ua/file/NjY4NQ==/51865fc6c6f5ef810841c62a2a4adaf1.pdf, 104-106, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–11