Значущість “soft skills” для професійного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій СА Наход Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2018 | 58 | 2018 |
До питання про лідерські якості викладача закладу вищої освіти та шляхи їх розвитку в умовах аспірантури. НП Волкова, СА Наход, ГІ Крижановська Університет імені Альфреда Нобеля, 2019 | 14 | 2019 |
Формування прогностичних умінь майбутніх практичних психологів засобами інтерактивних технологій СА Наход Дніпропетровськ, 2015 | 11 | 2015 |
Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога СА Наход Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер …, 2013 | 11 | 2013 |
Методологічні підходи до розробки технології формування прогностичних умінь практичних психологів засобами інтерактивних технологій СА Наход Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2014 | 9 | 2014 |
Прогностичні вміння в структурі професійних вмінь майбутнього психолога С Наход Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2013 | 8 | 2013 |
Педагогічний потенціал інтерактивних технологій навчання С Наход Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2014 | 6 | 2014 |
Інтерактивні технології у формуванні прогностичних умінь майбутніх фахівців СА Наход Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2014 | 6 | 2014 |
Освітній коворкінг як нова форма організації e-learning студентів закладів вищої освіти СА Наход Моделяваннѐ компетентнісної професійної освіти в контексті ювро-інтеграції …, 2021 | 5 | 2021 |
Щодо питання визначення сутності та критерія сформованості рефлексивного компоненту прогностичних умінь практичних психологів СА Наход ББК 74.584 я43 І 66, 136, 2015 | 4 | 2015 |
Педагогічний дизайн як засіб підвищення мотивації студентів у процесі E-learning СА Наход Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія, 20, 2020 | 3 | 2020 |
Щодо зв’язку між закономірностями та принципами, які використано при обґрунтуванні технології формування прогностичних умінь практичних психологів СА Наход Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: матеріали Міжнародної …, 2014 | 3 | 2014 |
Предиктори прокрастинації у професійній діяльності фахівців соціономічних професій СА Наход ²ÑÍÈÊ, 64, 2021 | 2 | 2021 |
Аналіз ефективності функціонування аспірантури та докторантури в Україні ОЛ Тоцька ДонНТУ, 2020 | 2 | 2020 |
Педагогічна взаємодія як базисна категорія інтерактивного навчання СА Наход Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2014 | 2 | 2014 |
Психологічні фактори формування комп'ютерної залежності у дітей СА Наход Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія, 138-143, 2013 | 2 | 2013 |
SWOT-аналіз інклюзивного освітнього середовища як орієнтир підготовки студентів соціально-педагогічного профілю СА НАХОД Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2020 | 1 | 2020 |
Визначення рівня сформованості операційного компонента прогностичних умінь майбутніх практичних психологів: констатувальний етап експерименту СА Наход Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 365-373, 2015 | 1 | 2015 |
Діагностика рівня сформованості прогностичних умінь у майбутніх практичних психологів СА Наход Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2014 | 1 | 2014 |
Щодо питання визначення основних протиріч у професійній підготовці психологів у вищих навчальних закладах СА Наход Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2013 | 1 | 2013 |