Значущість “Soft skills” для професійного становлення майбутніх фахівців соціономічних професій СА Наход Вид-во НПУ імені МП Драгоманова, 2018 | 90 | 2018 |
Znachushchist “softskills” dlia profesiinoho stanovlennia maibutnikh fakhivtsiv sotsionomichnykh profesii [Significance of “softskills” for the professional development of … SA Nakhod Scientific journal of Dragomanov National Pedagogical University. Series …, 2018 | 35 | 2018 |
До питання про лідерські якості викладача закладу вищої освіти та шляхи їх розвитку в умовах аспірантури. НП Волкова, СА Наход, ГІ Крижановська Університет імені Альфреда Нобеля, 2019 | 17 | 2019 |
Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога СА Наход Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер …, 2013 | 12 | 2013 |
Формування прогностичних умінь майбутніх практичних психологів засобами інтерактивних технологій СА Наход Дніпропетровськ, 2015 | 11 | 2015 |
Методологічні підходи до розробки технології формування прогностичних умінь практичних психологів засобами інтерактивних технологій СА Наход Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2014 | 11 | 2014 |
Педагогічний дизайн як засіб підвищення мотивації студентів у процесі e-learning СА Наход Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія 2 …, 2020 | 10 | 2020 |
Інклюзивна компетентність у складі «soft skills» майбутніх педагогів початкових класів СА Наход Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «педагогіка і психологія …, 2020 | 9 | 2020 |
Прогностичні вміння в структурі професійних вмінь майбутнього психолога С Наход Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету …, 2013 | 9 | 2013 |
Інтерактивні технології у формуванні прогностичних умінь майбутніх фахівців СА Наход Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2014 | 8 | 2014 |
Освітній коворкінг як нова форма організації e-learning студентів закладів вищої освіти СА Наход Моделяваннѐ компетентнісної професійної освіти в контексті ювро-інтеграції …, 2021 | 7 | 2021 |
Педагогічний потенціал інтерактивних технологій навчання С Наход Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету …, 2014 | 7 | 2014 |
Предиктори прокрастинації у професійній діяльності фахівців соціономічних професій СА Наход ²ÑÍÈÊ, 64, 2021 | 6 | 2021 |
The basic questions of motivation of employees working in a remote mode S Nakhod, Y Voytsekhovska, N Otroshchenko, T Gavrilko, M Zheludenko, ... Journal of Critical Reviews 7 (11), 1657-1660, 2020 | 6 | 2020 |
Do pytannia pro liderski yakosti vykladacha vyshсhoi osvity ta shliakhy yikh rozvytku v umovakh aspirantury [Leadership qualities of a higher education teacher and the ways of … NP Volkova, SA Nakhod, HІ Kryzhanovska Visnyk Universytetu imeni Alfreda Nobelia. Pedahohika i psykholohiia, 30-39, 2019 | 5 | 2019 |
The importance of “soft skills” for the professional development of future specialists in socio-economic professions SA Nakhod Scientific journal of the National Pedagogical University named after MP …, 2018 | 5 | 2018 |
Щодо питання визначення сутності та критерія сформованості рефлексивного компоненту прогностичних умінь практичних психологів СА Наход ББК 74.584 я43 І 66, 136, 2015 | 4 | 2015 |
Using grading to motivate staff in agricultural enterprises S Yekimov, N Otroshchenko, Y Voytsekhovska, S Nakhod, T Gavrilko E3S Web of Conferences 254, 10006, 2021 | 3 | 2021 |
Щодо зв’язку між закономірностями та принципами, які використано при обґрунтуванні технології формування прогностичних умінь практичних психологів СА Наход Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: матеріали Міжнародної …, 2014 | 3 | 2014 |
Аналіз ефективності функціонування аспірантури та докторантури в Україні ОЛ Тоцька ДонНТУ, 2020 | 2 | 2020 |