Підписатись
Юлія Грушевська Юлия Грушевская  Yuliia Hrushevska
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Власні назви в російському рекламному тексті: лінгвістичний і функціональний аспекти [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02
Ю Грушевська
Д.: Дніпропетровський національний ун-т, 2005
312005
Лінгвістичний та психологічний аспекти рекламного тексту
Ю Грушевська
Наукові записки. - Випуск 44. - Серія: Філологічні науки (мовознавство), 126-131, 2002
12*2002
Етичний аспект розмивання межі між рекламою та редакційним матеріалом
Ю Грушевська
Теле-та радіожурналістика, 75-81, 2017
52017
Нативна реклама : до проблеми функціонування
Ю Грушевська
Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття …, 2016
4*2016
Корпоративна соціальна відповідальність: управління зовнішніми комунікаціями організації
Ю Грушевська
Теле- та радіожурналістика: збірник науково-методичних праць Інституту …, 2015
42015
ВЕРБАЛЬНАЯ И НЕВЕРБАЛЬНАЯ РЕАЛИЗАЦИЯ СОВРЕМЕННОЙ РЕКЛАМНОЙ КОММУНИКАЦИИ
Ю ГРУШЕВСКАЯ
Наукові записки.–Випуск 89 (5).–Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 5 …, 2010
32010
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ДІЛОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИПУСКНИКІВ ВИШІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Н БАРАБАНОВА, Ю ГРУШЕВСЬКА
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія …, 2019
22019
Социально-коммуникативный аспект использования информационных систем
Н Барабанова, Ю Грушевская
Праці Одеського політехнічного університету: Науковий та науково-виробничий …, 2013
22013
Особенности собственных имен в рекламных текстах начала ХХ века
Ю Грушевская
Культура народов Причерноморья, 153-156, 2003
22003
Роль імпліцитних нашарувань у вербальній складовій рекламного повідомлення
ЮА Грушевська, НР Барабанова
Засоби масової інформації та комунікації: історія, сьогодення, перспективи …, 2019
12019
ТЕХНОЛОГІЇ МОДЕЛЮВАННЯ ТИПОВИХ СИТУАЦІЙ ВЗАЄМОДІЇ В РЕКЛАМНО-ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ
НР БАРАБАНОВА, ЮА ГРУШЕВСЬКА
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації., 62-65, 2019
12019
Соціокомунікативний аспект професійної компетенції фахівця
НР Барабанова, НР Барабанова, ЮА Грушевська, ЮА Грушевская
Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2018
12018
Дослідження мотивів поведінки молоді з метою виявлення ідей для соціальної реклами
Ю Грушевська
Теле- та радіожурналістика: збірник науково-методичних праць Інституту …, 2010
12010
Прагматонимы-композиты в русских рекламных текстах
Ю Грушевская
Наукові записки. Серія : Філологія. Збірник наукових праць / Вінницьк. держ …, 2009
12009
Інтегровані компоненти професійно-ділової компетентності фахівця рекламноінформаційної сфери
Н Барабанова, Ю Грушевська
Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, С. 9-16, 2023
2023
Ситуативний маркетинг як маркер сучасної рекламної комунікації
Ю Грушевська, Ю Грушевська
Національний університет «Одеська юридична академія», 2022
2022
Моделювання стандартів взаємодії в навчальнопрофесійній сфері: етичний аспект
N Barabanova, Y Hrushevska
Вісник Харківської державної академії культури, 2019
2019
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію.
ЮА Грушевська, НР Барабанова
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І …, 2019
2019
Підходи до реалізації ідеологічної ролі реклами радянського періоду.
Ю Грушевська, А Черепкіна
Інформаційна освіта та професійно-комунікативні технології ХХІ століття: зб …, 2018
2018
Використання нативної реклами: етичний аспект
ЮА Грушевська, ЮА Грушевская
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20