Подписаться
Volosov Anatoly
Volosov Anatoly
Другие именаВолосов Анатолій Михайлович, Volosov Anatoly М., Анатолий Михайлович Волосов
STATE BIOTECHNOLOGICAL UNIVERSITY (SBTU), Kharkiv, Ukraine;/ ДЕРЖАВНИЙ БІОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Подтвержден адрес электронной почты в домене btu.kharkiv.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Зміст та особливості цінової політики підприємства роздрібної торгівлі
НО Власова, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 141-148, 2010
352010
Efficiency of Retail Enterprises in Context of Achievement of Competitive Advantages: Ukrainian Realities.
M Chorna, L Bezghinova, O Dorokhov, I Zhuvahina, A Volosov
TEM Journal 10 (3), 2021
112021
Суть і зміст асортиментної політики торговельного підприємства: понятійний базис
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2016
62016
Фінанси підприємств: проблеми теорії та практики
НЕ Аванесова, АМ Волосов, АМ Губарєва, КО Колєдіна, ГВ Криворучко, ...
Харків: Лідер, 2016
52016
Assessment of the competitive advantages of retail enterprises at the stages of their life cycle
M Chorna, N Smolnyakova, A Volosov
Journal of European economy 19 (4), 694-710, 2020
42020
Світовий рітейл: тенденції розвитку та конкурентні позиції
МВ Чорна, ТБ Кушнір, АМ Волосов
Видавництво УжНУ" Говерла", 2016
42016
Особливості цін та ціноутворення в роздрібній торгівлі
НА Власова, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна. Вип 31, 2010
32010
Принципи та методичні підходи до оцінки економічного потенціалу підприємства // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: зб. наук. пр. – Х.: ХДУХТ …
ВАМ Смольнякова Н.М.
32009
Визначення напрямів розвитку конкурентних переваг вітчизняного ритейлу в умовах євроінтеграції
ОВ Михайлова, СМ Шинкар, АМ Волосов
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2019
22019
Конкурентные преимущества предприятия: современный дискурс
МВ Черная, АМ Волосов
актуальные научные исследования в современном мире, 51-54, 2017
22017
Innovations as a source of competitive advantages formation for retailers
A Volosov
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 2 (4 …, 2016
2*2016
Аналіз ринку як передумова визначення конкурентоспроможності нової продукції
МВ Чорна, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічний простір, 90-101, 2016
22016
Цінова політика підприємств торгівлі продовольчими товарами: ефективність та формування
НО Власова, НМ Смольнякова, НС Краснокутська, ОА Круглова, ...
Харків: ХДУХТ, 2013
22013
Тенденції формування та реалізації економічного потенціалу вітчизняного готельного господарства
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг, 340-348, 2011
22011
ЗМІСТ І ЕКОНОМІЧНА ПРИРОДА ЦІНИ ЯК КАТЕГОРІЇ ПРАКТИЧНОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ
АМ Волосов
22010
Цифрова трансформація як чинник змінення умов функціонування підприємництва
АМ Волосов, ГС Баламут
Бізнес Інформ, 80-90, 2023
12023
Конкурентні переваги підприємств ритейлу: фактор і результат конкурентних відносин
МВ Чорна, НМ Смольнякова, АМ Волосов
Бизнес Информ, 32-40, 2018
12018
Класифікація конкурентних переваг підприємств роздрібної торгівлі
АМ Волосов
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2018
12018
Підходи до формування ефективної цінової політики підприємств роздрібної торгівлі продовольчими товарами в конкурентному середовищі
Н Смольнякова, А Волосов
Наук. вісн, 188-204, 2018
12018
Оцінка ефективності асортиментної політики за критерієм споживчої цінності–передумова формування конкурентних переваг
НМ Смольнякова, АМ Волосов
Харківський державний університет харчування та торгівлі, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20