Підписатись
Лариса Романенко
Лариса Романенко
ДВНЗ "КНЕУ імені Вадима Гетьмана", факультет управління персоналом та
Підтверджена електронна адреса в kneu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Банківський маркетинг: підручник
ЛФ Романенко
К.: Центр навчальної літератури 344, 2004
1022004
Ризики у банківській діяльності
ЛФ Романенко, АВ Коротеєва
Фінанси України, 121-127, 2003
652003
Банківський маркетинг: монографія
ЛФ Романенко
Ін Юре, 2001
492001
Маркетингові комунікації та оцінка їх ефективності
ЛФ Романенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2016
312016
Цифровий маркетинг: сутність та тенденції розвитку
ЛФ Романенко
Scientific Notes of Lviv University of Business and Law 23, 80-84, 2019
272019
Загальні технології харчових виробництв
ВА Домарецький, ПЛ Шиян, ММ Калакура, ЛФ Романенко, ЛМ Хомічак, ...
К.: Університет «Україна, 2010
252010
Маркетинг
ЛФ Романенко
слов. економ. термінів/Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини „Україна”.–К …, 2007
252007
Банківський маркетинг: теорія, методологія, організація
ЛФ Романенко
К.: Вільямс 512, 2002
192002
Маркетинг. Словник економічних термінів
ЛФ Романенко
К.: Університет Україна, 2007
182007
Інтернет-реклама: її види та інструменти
ЛФ Романенко
Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України, 71-73, 2017
152017
Розвиток системи банківського маркетингу за умови реалізації концепції ризик-орієнтованого нагляду
ІІ Д'яконова, ІІ Дяконова
Українська академія банківської справи Національного банку України, 2010
102010
Особливості банківського маркетингу
ЛФ Романенко
Маркетинг в Україні, 32-35, 2001
102001
Банкiвський маркетинг: пiдручник
ЛФ Романенко
92004
Оцінювання цифрових маркетингових комунікацій: кількісні та якісні показники
ПО Брадулов, ВІ Ординський, ЛФ Романенко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2020
82020
Банковский маркетинг
ЛФ Романенко
учебник/ЛФ Романенко.—К.: ЦНЛ, 2004
82004
Стратегічний маркетинговий план, його зміст і структура
ЛФ Романенко
Маркетинг в Україні, 51-54, 2001
82001
Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою маркетинг послуг
ОО Дима
Маркетинг і менеджмент інновацій, 48-62, 2012
72012
Профільне навчання: теорія і практика, досвід, проблеми, перспективи
Л Романенко, В Малишев, Т Лукашенко
Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації, 275, 2011
72011
Маркетинг: Навч. посіб. для дистанційного навчання
ЛФ Романенко
К.: Університет «Україна, 2005
72005
Основні джерела формування та управління оборотним капіталом в умовах ринкової економіки
ЛФ Романенко, СС Нестеренко
Формування ринкових відносин в Україні, 74-78, 2011
62011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20