Підписатись
Середа Наталия, Sereda Nataliia
Середа Наталия, Sereda Nataliia
Харьковская государственная академия физической культуры, кафедра менеджмента физической культуры
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Перспективи післявоєнного відновлення сфери туризму в Україні
А Моца, С Шевчук, Н Середа
Економіка та суспільство, 2022
812022
Особистість сучасного керівника в аспекті теорії духовного лідерства
ОГ Романовський, НВ Середа
Теорія і практика управління соціальними системами, 20-27, 2013
492013
Стратегічний менеджмент розвитку сфери фізичної культури і спорту в Україні
ІІ Приходько, ВІ Мудрик, ОВ Горбенко, ГМ Путятіна, ІГ Хомко, ...
Слобожанський науково-спортивний вiсник:[наук.-теор. журн.].–Харків: ХДАФК 3 …, 2010
252010
Характеристика маркетингової діяльності в системі дитячо-юнацьких спортивних шкіл
НВ Середа
132011
The marketing analysis of competitiveness of fitness-clubs in Kharkiv
S Stadnyk, N Sereda
Slobozhanskyi herald of science and sport, 97-100, 2016
112016
Маркетингова діяльність некомерційних організацій (на прикладі дитячо-юнацьких спортивних шкіл)
СНВ Путятіна Г.М.
Харків, ХДАФК, 2013
112013
Анализ использования мониторинга в управлении физической культурой и спортом
ГН Путятина, НВ Пугачева
Слобожанський науково-спортивний вісник 4, 167-170, 2008
102008
Визначення конкурентних переваг дитячо-юнацьких спортивних шкіл на ринку фізкультурно-спортивних послуг
ГМ Путятіна, НВ Середа
82013
Аналіз ступеню використання маркетингу в організаційноуправлінській діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл
НВ Середа
82013
Возможности использования мониторинга в физкультурно-спортивной деятельности
ГН Путятина, НВ Пугачева
Pedagogics, psychology, medical-biological problems of physical training and …, 2009
82009
Analysis of the influence of markeTing environment factors on the development of non-Olympic sports in sports schools (on the example of sports tourism)
N Sereda
Slobozhanskyi herald of science and sport, 83-85, 2015
72015
Системний підхід до маркетингової діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл
ГМ Путятіна, НВ Середа
72011
Маркетинговый анализ конкурентоспособности фитнес-клубов в городе Харькове
С Стадник, Н Середа
Слобожанський науково-спортивний вісник, 120-124, 2016
62016
Аналіз впливу чинників маркетингового середовища на розвиток неолімпійського спорту у дитячо-юнацьких спортивних школах (на прикладі спортивного туризму)
НВ Середа
Слобожанський науково-спортивний вісник, 111–114-111–114, 2015
62015
Некоторые аспекты физкультурно-массовой работы с населением с точки зрения будущих специалистов физической культуры
ВС Мань, АС Бондарь, ТС Бондарь, ЮВ Васьков, МА Мамешина, ...
Физическое воспитание студентов, 11, 2010
62010
Особливості маркетингової стратегії фізкультурноспортивних організацій з неолімпійських видів спорту
НВ Середа
Фізична культура, спорт та здоров’я: матеріали XIV Міжнародної науково …, 2014
42014
Організаційно-управлінський механізм впровадження маркетингу в систему дитячо-юнацьких спортивних шкіл
НВ Середа
Харківська державна академія фізичної культури, 2014
42014
Організаційно-управлінська модель маркетингової діяльності ДЮСШ
ГМ Путятіна, НВ Середа
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер …, 2013
42013
Особливості використання засобів маркетингової комунікації в діяльності фітнес-клубу: матеріали ХІІ Міжнар. науково-практичної конференції «Проблеми активізації рекреаційно …
А Боднар, Н Середа, С Стадник
Проблеми активізації рекреаційно-оздоровчої діяльності населення, 24-27, 2020
32020
Особливості організації спортивного туризму в рекреаційній діяльності дітей та підлітків
АС Бондар, НВ Середа, ІВ Петренко
Основи спортивного туризму в рекреаційній діяльності, 28-36, 2016
32016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20