Підписатись
Світлана Коваль
Світлана Коваль
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, кафедра журналістики, реклами та PR
Підтверджена електронна адреса в cdu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Аудіальний контент користувачів
С Коваль
Теле-та радіожурналістика, 178-183, 2017
112017
Практика залучення користувацького контенту регіональними медіа
С Коваль
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 19 …, 2017
32017
Візуальний користувацький контент у регіональних медіа
С Коваль
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації 3 (31), 102‒108, 2017
22017
ОСОБлИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ цИФРОВИх ІНСТРУМЕНТІВ У СУЧАСНОМУ КОПІРАйТИНгУ
ОМ Цапок, СВ Коваль
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ 35 (№1 (Том 2)), 253-261, 2024
12024
Інтеграційні особливості користувацьких медіатекстів
С Коваль
Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку …, 2022
12022
Традиційні та новітні форми залучення користувацького контенту
С Коваль
Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: тези Другої Міжнародної …, 2017
12017
ЕТИКО-ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ МЕДІАІВЕНТІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОМЕДІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ШКОЛЯРІВ
ТГ Бондаренко, СВ Коваль
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ 35 (3), 163–168, 2024
2024
Медійний відеоформат рилзів в інстаграмі: жанрові та правові аспекти створення
ОМ Цапок, СВ Коваль
Інтегровані комунікації. Збірник наукових праць, 92-101, 2024
2024
Цифрові ресурси для проведення журналістських розслідувань: регіональний досвід
Т Бондаренко, С Коваль
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2 (58), 9–16, 2024
2024
ЗАПОБІГАННЯ ФІШИНГУ ЯК СКЛАДНИК ЦИФРОВОЇ БЕЗПЕКИ ОБЛІКОВИХ ЗАПИСІВ МЕДІЙНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ
ОМ Цапок, СВ Коваль
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ 35 (2), 276–282, 2024
2024
Типологійні особливості сайтів польського академічного радіомовлення
Н Ковтун, С Коваль
Образ 1 (44), 110–122, 2024
2024
Різновиди відеоконтенту у соціальній мережі «Tiktok»
С Коваль, А Ярошенко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Пакування як маркетинговий прийом
С Коваль, Ю Сотула
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Доповнена реальність як інструмент залучення аудиторії в інстаграмі
С Коваль, Н Пилипенко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Тематичні та жанрові різновиди подкастів на стримінгових платформах
С Коваль, А Назаренко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Інфлюенс-маркетинг як елемент стратегії завоювання покупця на стримінговій платформі «Twitch»
С Коваль, І Мордач
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Специфіка візуальної комунікації в «Pinterest»
С Коваль, А Литвин
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
КОМПЕТЕНТНІСТЬ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ ЯК МЕТА ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
СВ Коваль
ВІСНИК КИЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЛІНГВІСТИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Серія …, 2022
2022
СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЕПАТАЖУ В ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМІ
С Коваль, Ю Сотула
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2022
2022
СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА «INSTAGRAM»ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ
С Коваль, Ю Канцуренко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20