Підписатись
Світлана Коваль
Світлана Коваль
Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, кафедра журналістики, реклами та PR
Підтверджена електронна адреса в cdu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Аудіальний контент користувачів
С Коваль
Теле-та радіожурналістика, 178-183, 2017
112017
Візуальний користувацький контент у регіональних медіа
С Коваль
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації 3 (31), 102‒108, 2017
22017
Інтеграційні особливості користувацьких медіатекстів
С Коваль
Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку …, 2022
12022
Традиційні та новітні форми залучення користувацького контенту
С Коваль
Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: тези Другої Міжнародної …, 2017
12017
ОСОБлИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ цИФРОВИх ІНСТРУМЕНТІВ У СУЧАСНОМУ КОПІРАйТИНгУ
ОМ Цапок, СВ Коваль
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ 35 (№1 (Том 2)), 253-261, 2024
2024
Типологійні особливості сайтів польського академічного радіомовлення
Н Ковтун, С Коваль
Образ 1 (44), 110–122, 2024
2024
Різновиди відеоконтенту у соціальній мережі «Tiktok»
С Коваль, А Ярошенко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Пакування як маркетинговий прийом
С Коваль, Ю Сотула
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Доповнена реальність як інструмент залучення аудиторії в інстаграмі
С Коваль, Н Пилипенко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Тематичні та жанрові різновиди подкастів на стримінгових платформах
С Коваль, А Назаренко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Інфлюенс-маркетинг як елемент стратегії завоювання покупця на стримінговій платформі «Twitch»
С Коваль, І Мордач
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
Специфіка візуальної комунікації в «Pinterest»
С Коваль, А Литвин
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2023
2023
СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ЕПАТАЖУ В ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМІ
С Коваль, Ю Сотула
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2022
2022
СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА «INSTAGRAM»ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ОХОРОННИХ КОМПАНІЙ
С Коваль, Ю Канцуренко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2022
2022
ІНТЕРНЕТ-МЕМИ ЯК ЯВИЩЕ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
С Коваль, А Ярошенко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2022
2022
ЖИТТЄВІ МЕДІАІСТОРІЇ ПРО УКРАЇНСЬКИХ ЗАРОБІТЧАН ЗА КОРДОНОМ
С Коваль, А Ботвенко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих …, 2022
2022
Формування цифрових навичок у студентів-журналістів
С Коваль
Європейські цінності в українській освіті: виклики та перспективи збірник …, 2021
2021
МАРКЕТИНГОВИЙ КЕЙС ЯК СПОСІБ ІНФОРМУВАННЯ ПРО БРЕНД- КОНСАЛТИНГОВУ АГЕНЦІЮ
С Коваль, Т Завгородня
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних науку дослідженнях молодих …, 2021
2021
КОНТЕНТ ТА ЮЗАБІЛІТІ САЙТІВ НА МУЗИЧНУ ТЕМАТИКУ
С Коваль, К Педько
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних науку дослідженнях молодих …, 2021
2021
ПРОБЛЕМАТИКА ІМІДЖЕВИХ СЮЖЕТІВ У МАТЕРІАЛАХ РЕГІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ
С Коваль, А Музиченко
Актуальні проблеми природничих і гуманітарних науку дослідженнях молодих …, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20