Follow
Буднік Ольга Миколаївна; Budnik Olga (ORCID:0000-0002-6611-3310)
Буднік Ольга Миколаївна; Budnik Olga (ORCID:0000-0002-6611-3310)
Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту
Verified email at polissiauniver.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Theoretical and methodological bases of the cooperative marketing in agribusiness.
O Budnik
62018
Становлення і розвиток підприємництва в аграрному секторі регіону
ОМ Буднік
ОМ Буднік, 2006
62006
Цифрова трансформація маркетингових технологій: кооперативний вектор
ОП Власенко, ЕП Власенко, ОМ Буднік, ОН Будник
Житомирський національний агроекологічний університет, 2020
52020
The role of agroholdings in the creation of cooperatives by rural communities
O Skydan, O Budnik, L Sus
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 7 (3 …, 2021
42021
THE DEVELOPMENT OF CREDIT COOPERATIVE IN AGRICULTURAL SECTOR OF UKRAINE.
O Budnik
Management Theory & Studies for Rural Business & Infrastructure Development …, 2007
32007
The digital transformation of marketing technologies: cooperative vector
O Vlasenko, О Budnik
Scientific Horizons 6 (91), 42-51, 2020
22020
Кооперативний маркетинг як базис сучасного розвитку сільськогосподарських підприємств
ОМ Буднік
Видавничий дім" Гельветика", 2019
22019
Теоретико-методологічні засади кооперативного маркетингу в агробізнесі
O Budnik
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 4 (4 …, 2018
22018
The cooperative marketing development in Ukraine and in the world
O Budnik
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 3 (1 …, 2017
22017
Розвиток кооперативного маркетингу в Україні та світі
О Буднік
Agricultural and resource economics: international scientific e-journal, 45-53, 2017
22017
Органічній бізнес–перспективний вектор розвитку сільськогосподарської кооперації в Україні
ОП Власенко, ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2018
12018
Великі масиви даних в діяльності сільськогосподарських підприємств: маркетинговий підхід
ОМ Буднік
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2016
12016
Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес
ВМ Циганок, ОМ Буднік, ЮВ Гуля
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 214-219, 2014
12014
Формування вертикально інтегрованих структур в аграрному секторі
ОМ Буднік, ОН Будник
Житомирський національний агроекологічний університет, 2009
12009
Розвиток індивідуальних форм підприємницької діяльності в аграрному секторі Житомирщини
ОМ Буднік, ОН Будник
Державний агроекологічний університет, 2004
12004
Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
ОП Власенко, ЛВ Тарасович, ОМ Буднік
Економіка та держава, 33-37, 2021
2021
Імплементація парадигми кооперативного маркетингу у фермерську активність
ОМ Буднік, ОН Будник
Поліський національний університет, 2020
2020
Компліментарне поєднання класичних та інноваційних методів викладання в сучасній професійній освіті
Буднік
Вісник Одеського національного університету, 2020
2020
Implementation of the cooperative marketing paradigm in the farming activity
Budnik
Scientific Horizons, 53-60, 2020
2020
Кооперативний маркетинг як інструмент розвитку агробізнесу
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20