Подписаться
Буднік Ольга Миколаївна; Budnik Olga (ORCID:0000-0002-6611-3310)
Буднік Ольга Миколаївна; Budnik Olga (ORCID:0000-0002-6611-3310)
Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту
Подтвержден адрес электронной почты в домене polissiauniver.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Theoretical and methodological bases of the cooperative marketing in agribusiness
O Budnik
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 4 (4 …, 2018
62018
The digital transformation of marketing technologies: cooperative vector
O Vlasenko, О Budnik
Scientific Horizons 6 (91), 42-51, 2020
22020
Кооперативний маркетинг як базис сучасного розвитку сільськогосподарських підприємств
ОМ Буднік
Видавничий дім" Гельветика", 2019
22019
The cooperative marketing development in Ukraine and in the world
O Budnik
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 3 (1 …, 2017
22017
The development of credit cooperative in agricultural sector of Ukraine
O Budnik
MANAGEMENT THEORY AND STUDIES FOR RURAL BUSINESS AND INFRASTRUCTURE …, 2007
22007
The role of agroholdings in the creation of cooperatives by rural communities
O Skydan, O Budnik, L Sus
Agricultural and Resource Economics: International Scientific E-Journal 7 …, 2021
12021
Теоретико-методологічні засади кооперативного маркетингу в агробізнесі
О Буднік
Agricultural and resource economics: international scientific e-journal, 85 …, 2018
12018
Розвиток кооперативного маркетингу в Україні та світі
О Буднік
Agricultural and resource economics: international scientific e-journal, 45-53, 2017
12017
Оцінка ризиків інвестиційних проектів сільського розвитку
ОМ Буднік, ОМ Николюк
Роль соціального капіталу та локальних ініціатив у забезпеченні сільського …, 2007
12007
Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
ОП Власенко, ЛВ Тарасович, ОМ Буднік
Економіка та держава, 33-37, 2021
2021
Компліментарне поєднання класичних та інноваційних методів викладання в сучасній професійній освіті
Буднік
Вісник Одеського національного університету, 2020
2020
Implementation of the cooperative marketing paradigm in the farming activity
Budnik
Scientific Horizons, 53-60, 2020
2020
Сільськогосподарська кооперація в умовах ринкових трансформацій: сучасний стан та перспективи розвитку
Буднік
Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.В.Вернадського …, 2019
2019
The cooperative marketing in agriculture: a conceptual approach
Budnik
Сталий розвиток економіки, 58–64, 2019
2019
Кооперативний маркетинг як складова діяльності особистих селянських господарств
ОМ Буднік
Причорноморські економічні студії, 76-81, 2019
2019
Методичні аспекти викладання маркетингу у вищому навчальному закладі
Буднік
Глобальні та національні проблеми економіки, 2017
2017
Великі масиви даних в діяльності сільськогосподарських підприємств: маркетинговий підхід
ОМ Буднік
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2016
2016
Роль кооперативного маркетингу в аграрному секторі регіону
БО Миколаївна
Матеріали VII міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингове …, 2015
2015
Роль кредитної кооперації у фінансовому забезпеченні сільськогосподарських підприємств
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2015
2015
Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес
ВМ Циганок, ОМ Буднік, ЮВ Гуля
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 214-219, 2014
2014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20