Буднік Ольга Миколаївна; Budnik Olga (ORCID:0000-0002-6611-3310)
Буднік Ольга Миколаївна; Budnik Olga (ORCID:0000-0002-6611-3310)
Поліський національний університет, факультет економіки та менеджменту
Подтвержден адрес электронной почты в домене polissiauniver.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Кооперативний маркетинг як базис сучасного розвитку сільськогосподарських підприємств
ОМ Буднік
Видавничий дім" Гельветика", 2019
12019
Теоретико-методологічні засади кооперативного маркетингу в агробізнесі
О Буднік
Agricultural and resource economics: international scientific e-journal, 85 …, 2018
12018
Розвиток кооперативного маркетингу в Україні та світі
О Буднік
Agricultural and resource economics: international scientific e-journal, 45-53, 2017
12017
Оцінка ризиків інвестиційних проектів сільського розвитку
ОМ Буднік, ОМ Николюк
Роль соціального капіталу та локальних ініціатив у забезпеченні сільського …, 2007
12007
Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти
ОП Власенко, ЛВ Тарасович, ОМ Буднік
Економіка та держава, 33-37, 2021
2021
Великі масиви даних в діяльності сільськогосподарських підприємств: маркетинговий підхід
ОМ Буднік
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2016
2016
Роль кооперативного маркетингу в аграрному секторі регіону
БО Миколаївна
Матеріали VII міжнародної науково-практичної конференції "Маркетингове …, 2015
2015
Роль кредитної кооперації у фінансовому забезпеченні сільськогосподарських підприємств
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2015
2015
Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес
ВМ Циганок, ОМ Буднік, ЮВ Гуля
«Вісник ЖДТУ»: Економіка, управління та адміністрування, 214-219, 2014
2014
Розвиток органічного виробництва в умовах ТОВ СП «Нібулон»
ОМ Буднік
Полісся, 2014
2014
Впровадження основ бізнес-планування у кооперативну діяльність: практичний аспект
ОМ Буднік, АВ Козьма
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 57-65, 2014
2014
Особливості розвитку кооперативного руху в аграрному секторі Житомирщини
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2014
2014
Використання переваг кооперації в діяльності особистих селянських господарств
ОМ Буднік
Вісник Житомирського національного агроекологічного університету, 12-19, 2013
2013
Перспективи сільськогосподарської виробничої кооперації в контексті формування продовольчої безпеки країни
ОМ Буднік
Полісся, 2013
2013
Впровадження маркетингу в діяльність сучасних аграрних підприємств
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2013
2013
Розвиток обслуговуючої кооперації як фактор формування конкурентних переваг підприємств АПК
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2013
2013
Розвиток обслуговуючої кооперації в аграрному секторі економіки України
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2012
2012
Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством
ОМ Буднік
Житомирський національний агроекологічний університет, 2011
2011
Впровадження концепції маркетингу в діяльність ЗАТ Ліктрави
ОМ Буднік
Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки, 156-160, 2009
2009
УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГУ ЗАТ «ЛІКТРАВИ»
О БУДНІК
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ, 177, 2009
2009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20