Подписаться
Курбатова Юлия, Kurbatova Yulia, Kurbatova Gulia
Курбатова Юлия, Kurbatova Yulia, Kurbatova Gulia
National Technical University " Kharkiv Polytechnic Institute". Ukraine
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Innovative methods of managing consumer behaviour in the economy of impressions, or the experience economy
AI Pushkar, YL Kurbatova, ES Druhova
122017
Концептуальный подход к управлению межфирменными взаимоотношениями в цепях поставок
АИ Пушкарь, ЮЛ Курбатова
ХНЕУ, 2013
42013
Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин
ОІ Пушкар, ЮЛ Курбатова, АИ Пушкарь
ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014
32014
Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment
AI Pushkar, YL Kurbatova, DK Iotova
22017
Уточнение понятийного аппарата теории маркетинга впечатлений
ЮЛ Курбатова
Глобальні та національні проблеми економіки, 328-333, 2016
22016
Методичний підхід до просування послуг на засадах економіки вражень (на прикладі послуг освітньої галузі)
ОІ Пушкар, ЮЛ Курбатова
Український соціум, 133-144, 2017
12017
Геймификация в рекламной кампании
ДВ Заболотный, ЮЛ Курбатова
Национальный технический университет" Харьковский политехнический институт", 2017
12017
Методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин у сучасних умовах
ЮЛ Курбатова
Інвестиції: практика та досвід, 75-78, 2013
12013
Методичні положення щодо управління розвитком міжфірмових відносин у сучасних умовах
ЮЛ Курбатова
Інвестиції: практика та досвід, 75-78, 2013
12013
Formation of the Advanced Multimedia Product Perception Model Based on Convergence of Face-to-Face and Screen-to-Screen Approaches
O Pushkar, Y Kurbatova
Journal of European Economy 17 (1), 129-140, 2018
2018
Формування моделі сприйняття мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face та screen-to-screen
ОІ Пушкар, ЮЛ Курбатова, АИ Пушкарь
2018
Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів face-to-face і screen-to-screen
О Пушкар, Ю Курбатова
ТНЕУ, 2018
2018
Analysis of factors of attracting and retaining the attention of users in the internet environment
Y Kurbatova, DK Iotova, O Pushkar
2017
Подходы к управлению эмоциями в маркетинге
ОІ Пушкар, ДК Іотова, ЮЛ Курбатова
Східноукраїнський інститут економіки та управління, 2017
2017
Application of Marketing Tools of Experiential Marketing in the Internet Sphere
Y Kurbatova, M Ryabukha
IJERMT, 2017
2017
СОВРЕМЕННЫЕ ИНСТРУМЕНТЫ ПРОАКТИВНОГО МАРКЕТИНГА
КЮЛ Топчий А.С.
Международная научная конференция MicroCAD : Секція №23 - Менеджмент …, 2017
2017
Multimedia products in impressions economics
KY Pushkar O.
Eurasian Academic Research Journal, 121, 2016
2016
Внедрение инструментария маркетинга впечатлений в интернет торговле
ЮЛ Курбатова
Економіка. Фінанси. Право, 17-21, 2016
2016
Критерии восприятия мультимедийных продуктов в контексте теории маркетинга впечатлений
АИ Пушкарь, ОЕ Гапоненко
НТУ" ХПИ", 2016
2016
Управління відносинами підприємств у ланцюгах поставок на засадах ціннісного підходу
ОІ Пушкар, ЮЛ Курбатова
Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2015
2015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20