Підписатись
Bondarenko Larysa /Бондаренко Лариса
Bondarenko Larysa /Бондаренко Лариса
Borys Grinchenko Kyiv University / Київський університет імені Бориса Грінченка
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Innovative Model of Communicative Practices
VC О.Oleksiuk, L.Bondarenko
Journal of History Culture and Art Research 8 (2), 244-252, 2019
10*2019
МЕТОД ПРОЄКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Л Бондаренко
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 106-111, 2020
22020
Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музичного мистецтва у змісті мистецької освіти
ЛА Бондаренко
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі 1, 71-75, 2016
22016
Теоретические аспекты формирования готовности будущего учителя музыки к профессиональному саморазвитию
ЛА Бондаренко
Теория и практика общественного развития, 2013
22013
Розвиток навичок слухового самоконтролю майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях з додаткового музичного інструменту як психолого-педагогічна проблема
Л Бондаренко, Л Ганна
Актуальні питання гуманітарних наук, 224-230, 2021
12021
Рефлексивне навчання професійному саморозвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва
Л Бондаренко
Актуальні питання гуманітарних наук, 258-263, 2021
12021
Edutainment in Professional Training оf Future Masters оf Music Art
O Oleksiuk, L Bondarenko
2016 Impact Factor: 3.827, 972, 2016
12016
Emotional expressiveness of the vocalist: a cross-sectional study
A Shpyrka, L Bondarenko, G Kondratenko, A Shpyrka
Rast Müzikoloji Dergisi 9 (2), 2893-2916, 2021
2021
THE TRANSFORMATION OF COMMUNICATIVE PRACTICES IN THE DEVELOPMENT OF ORGANIZATIONAL AND METHODOLOGICAL SUPPORT FOR CONTEMPORARY ARTS EDUCATION
O OLEKSIUK, L BONDARENKO
Individual Spirituality in Post-nonclassical Arts Education, 119, 2019
2019
Герменевтические методы в профессиональной подготовке будущего учителя музыкального искусства
ТММ Бондаренко Лариса Анатоліївна
Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання. 2, 114-123, 2017
2017
Методы аксиологического анализа в инструментально-исполнительской подготовке будущего учителя музыкального искусства
ЛА Бондаренко
Духовність особистості в системі мистецької освіти, 143-152, 2015
2015
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
ЛА Бондаренко
Педагогика, 16-26, 2015
2015
Профессиональное саморазвитие будущего учителя музыки: синергетический подход
ЛА Бондаренко
Ars musicae : музично-освітологічний дискурс 1, 18 - 22., 2014
2014
КОМПЕТЕНТНІСНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ
L Bondarenko
Continuing Professional Education: Theory and Practice, 150-154, 2012
2012
The principle of fractal harmony in the spiritual musician-teacher’s self-development
O Oleksiuk, M Tkach, L Bondarenko
2016 Impact Factor: 3.049, 925, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15