Follow
Семененко Катерина Юріївна
Семененко Катерина Юріївна
доцент кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій
Verified email at nuft.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Особливості застосування інструментів онлайн-просування в маркетинговій діяльності підприємства
КЮ Семененко, СА Бакуліна
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
192018
Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram
КЮ Семененко, ВІ Юрченко, НП Скригун
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2019
152019
Методичні підходи щодо оцінювання каналів розподілу продукції
СБ Розумей, КЮ Семененко, ІП Розпутня
Формирование рыночных отношений в Украине, 169-173, 2014
82014
Види мерчандайзингу: сутність та класифікаційні ознаки
ЛВ Капінус, КЮ Семененко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
72014
Візуальний мерчандайзинг (вітриністика) як засіб просування товару
СБ Розумей, АВ Долюк, КЮ Семененко
Бізнес-навігатор, 47-51, 2018
62018
Особливості застосування інструментів онлайн-маркетингу під час просування товарів у мережі Інтернет
КЮ Семененко, НП Скригун, ІІ Кириленко
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка, 136-140, 2017
62017
Маркетингові комунікації
НП Скригун, КЮ Семененко, СБ Розумей, ОФ Крайнюченко, ТГ Бєлова
Київ: НУХТ, 2018
42018
Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
НП Скригун, СБ Розумей, КЮ Семененко
42013
Просування продукції підприємств харчової промисловості в онлайн-ритейлі
ЛВ Капінус, КЮ Семененко, ТІ Грищенко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2019
32019
Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств
Н Скригун, М Кочмарук, К Семененко
Економічний аналіз, 43-46, 2013
32013
Використання інструментів онлайн-просування товарів підприємств пивної галузі
КЮ Семененко
22021
Підходи до визначення ефективності використання інструментів онлайн-просування з урахуванням комунікаційних точок дотику
К Семененко, Л Капінус
Економіка та суспільство, 2020
22020
ОНЛАЙН МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ЗАСІБ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
КЮ Семененко, ГД Сергеєва, НП Скригун
Information Economy: knowledge, competition and increase, 60-71, 2017
22017
E-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій
НП Скригун, КЮ Семененко, ІМ Авраменко
22016
Поведінка Інтернет-споживачів у соціальних мережах
ЛВ Капінус, НП Скригун, КЮ Семененко
Економічний часопис-ХХІ, 75-77, 2015
22015
Поведінка Інтернет-споживачів у соціальних мережах
ЛВ Капінус, НП Скригун, КЮ Семененко
Економічний часопис-ХХІ, 75-77, 2015
22015
Адаптована концепція холістичного маркетингу як інструмент залучення та утримання споживачів
КЮ Семененко, МЄ Дунін, СБ Розумей
12022
Використання гештальт-технологій у маркетингу
НП Скригун, КЮ Семененко, НМ Білодідова
Причорноморські економічні студії, 67-72, 2017
12017
Особливості маркетингової збутової політики підприємства в мережі Інтернет
ЛВ Капінус, СБ Розумей, КЮ Семененко
Економіка та управління АПК, 68-72, 2014
12014
ОСОБЛИВОСТІ БРЕНДИНГУ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ
КЮ Семененко, ІА Бойко
The 6 th International scientific and practical conference “Progressive …, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20