Семененко Катерина Юріївна
Семененко Катерина Юріївна
аспірант кафедри маркетингу Національного університету харчових технологій
Подтвержден адрес электронной почты в домене nuft.edu.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
НП Скригун, СБ Розумей, КЮ Семененко
42013
Види мерчандайзингу: сутність та класифікаційні ознаки
ЛВ Капінус, КЮ Семененко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
22014
Методичні підходи щодо оцінювання каналів розподілу продукції
СБ Розумей, КЮ Семененко, ІП Розпутня
Формування ринкових відносин в Україні, 169-173, 2014
12014
Особливості маркетингової збутової політики підприємства в мережі Інтернет
ЛВ Капінус, СБ Розумей, КЮ Семененко
Економіка та управління АПК, 68-72, 2014
12014
Використання гештальт-технологій у маркетингу
НМ Білодідова, НП Скригун, КЮ Семененко
2017
Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет
НП Скригун, КЮ Семененко, ГД Сергеєва
2017
Кольорова гама в оформленні упаковки пивної продукції як ключовий засіб комунікації зі споживачем
НП Скригун, НМ Білодідова, КЮ Семененко
2016
Скригун НП
КЮ Семененко, НМ Білодідова
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 101, 2016
2016
Методи стимулювання відвідувачів антикафе
КЮ Семененко, КА Кухта, НП Скригун, ЛВ Капінус
Управління розвитком, 102–107-102–107, 2016
2016
Е-mail як ефективний канал маркетингових комунікацій
НП Скригун, КЮ Семененко, ІМ Авраменко
Причорноморські економічні студії, 106-110, 2016
2016
Технологія обліку та аудиту розрахунків з податку на додану вартість
КЕ Семененко, КЭ Семененко
2016
Поведение Интернет-пользователей в социальных сетях
ЛВ Капинус, НП Скригун, КЮ Семененко
Економiчний часопис-XXI, 75-77, 2015
2015
Поведінка Інтернет-споживачів у соціальних мережах
ЛВ Капінус, НП Скригун, КЮ Семененко
Економічний часопис-ХХІ, 75-77, 2015
2015
Поведінка Інтернет-споживачів у соціальних мережах
ЛВ Капінус, НП Скригун, КЮ Семененко
Економічний часопис-ХХІ, 75-77, 2015
2015
Вірусний маркетинг як інструмент SMM
КЮ Семененко
2015
Маркетинг. Робочий зошит
ТГ Бєлова, ТВ Гаврилова, ЮМ Гринюк, ЛВ Капінус, СБ Розумей, ...
2014
CONDITION AND DEVELOPMENT TENDENCIES OF DOMESTIC AND GLOBAL MARKETS OF AGRICULTURAL MACHINERY IN TERMS OF GLOBALIZATION
IV Snimschikova, KA Semenenko
Polythematic Online Scientific Journal of Kuban State Agrarian University, 2014
2014
Словник маркетингових термінів
НП Скригун, КЮ Семененко, СБ Розумей, ЛВ Капінус, ТГ Бєлова, ...
2014
Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів
КЮ Семененко
2014
Аналіз споживчих мотивацій та їх використання в практичній діяльності підприємств
Н Скригун, М Кочмарук, К Семененко
Економічний аналіз, 43-46, 2013
2013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20