Представление знаний сложного структурируемого объекта в задачах диагностирования с использованием моделей СЮ Шабанов-Кушнаренко, ЮС Новиков Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз …, 2016 | 2 | 2016 |
ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЗБЕРІГАННЯ ІГРОВИХ ЦІННОСТЕЙ В ІГРАХ ЖАНРУ RPG КДР Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ПРОЦЕДУРНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ РІВНІВ У 2D ПЛАТФОРМЕРАХ ЯДА Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ НОРМАЛЕЙ У ДИНАМІЧНОМУ ОСВІТЛЕННІ РОМ Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
2D SHADERS FOR A REAL-TIME ACTION GAME КАО Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT ДЛЯ СТВОРЕННЯ АДАПТИВНИХ ДІАЛОГІВ У ВІДЕОІГРАХ ТОО Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
Дослідження та використання підходів створення ігрового ші, для реалізації поведінки монстрів в ігрових додатках ЛІЮ Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
DESIGNING ABILITY SYSTEM FOR A REAL-TIME ACTION GAME ГСД Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
AUTOMATED TILE TEXTURING IN UNITY TILESET MAP УЮЄ Новіков Ю.С. "МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023 | | 2023 |
Програмна система для профілактики хвороби Альцгеймера з використанням шоломів віртуальної реальності НЮ Шемрікович Ангеліна Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Використання алгоритму телеграм-бота для тестування нарративно-орієнтованої гри НЮ Хоменко Ольга Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
NPC`s schendule НЮ Бідна Дар'я Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Game level and puzzle design НЮ Суворов Даніїл Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Застосування теорії ймовірності в ігровому дизайні або чому «рандом» в іграх не повинен бути чесним НЮ Бобришев Андрій Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Розробка античита для карточної колекційної гри НЮ Бузько Максим Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Гейміфікація процесу навчання НЮ Алєксєєв Дмитро Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Game Environment Monster Character Systems НЮ Кривошей Артем учасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Аналіз використання системи управління голосовими командами в мобільних іграх НЮ Петрикина Анна Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
Використання графів в комп'ютерних іграх на Unity НЮ Пилявський Дмитро Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021 | | 2021 |
SOFTWARE SYSTEM OF DYNAMIC EQUIPMENT “SMART BAG” NYS Nesterenko V.Y. SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT, 25, 26, 2020 | | 2020 |