Подписаться
Новіков Ю.С., Новиков Ю.С., Novikov Y.S.
Новіков Ю.С., Новиков Ю.С., Novikov Y.S.
Kharkiv National University of Radio Electronics
Подтвержден адрес электронной почты в домене nure.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Представление знаний сложного структурируемого объекта в задачах диагностирования с использованием моделей
СЮ Шабанов-Кушнаренко, ЮС Новиков
Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз …, 2016
22016
ОПТИМІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ЗБЕРІГАННЯ ІГРОВИХ ЦІННОСТЕЙ В ІГРАХ ЖАНРУ RPG
КДР Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ПРОЦЕДУРНОЇ ГЕНЕРАЦІЇ ДЛЯ СТВОРЕННЯ РІВНІВ У 2D ПЛАТФОРМЕРАХ
ЯДА Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ НОРМАЛЕЙ У ДИНАМІЧНОМУ ОСВІТЛЕННІ
РОМ Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
2D SHADERS FOR A REAL-TIME ACTION GAME
КАО Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT ДЛЯ СТВОРЕННЯ АДАПТИВНИХ ДІАЛОГІВ У ВІДЕОІГРАХ
ТОО Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
Дослідження та використання підходів створення ігрового ші, для реалізації поведінки монстрів в ігрових додатках
ЛІЮ Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
DESIGNING ABILITY SYSTEM FOR A REAL-TIME ACTION GAME
ГСД Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
AUTOMATED TILE TEXTURING IN UNITY TILESET MAP
УЮЄ Новіков Ю.С.
"МАТЕРІАЛИ XXVІI МІЖНАРОДНОГО МОЛОДІЖНОГО ФОРУМУ «РАДІОЕЛЕКТРОНІКА ТА …, 2023
2023
Програмна система для профілактики хвороби Альцгеймера з використанням шоломів віртуальної реальності
НЮ Шемрікович Ангеліна
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Використання алгоритму телеграм-бота для тестування нарративно-орієнтованої гри
НЮ Хоменко Ольга
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
NPC`s schendule
НЮ Бідна Дар'я
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Game level and puzzle design
НЮ Суворов Даніїл
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Застосування теорії ймовірності в ігровому дизайні або чому «рандом» в іграх не повинен бути чесним
НЮ Бобришев Андрій
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Розробка античита для карточної колекційної гри
НЮ Бузько Максим
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Гейміфікація процесу навчання
НЮ Алєксєєв Дмитро
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Game Environment Monster Character Systems
НЮ Кривошей Артем
учасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Аналіз використання системи управління голосовими командами в мобільних іграх
НЮ Петрикина Анна
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
Використання графів в комп'ютерних іграх на Unity
НЮ Пилявський Дмитро
Сучасні комп’ютерні та інформаційні системи і технології: матеріали ІІ …, 2021
2021
SOFTWARE SYSTEM OF DYNAMIC EQUIPMENT “SMART BAG”
NYS Nesterenko V.Y.
SCIENCE, RESEARCH, DEVELOPMENT, 25, 26, 2020
2020
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20