Follow
Кобець Д.Л. / Дмитро Кобець / Dmytro Kobets
Кобець Д.Л. / Дмитро Кобець / Dmytro Kobets
Khmelnytskyi National University; Хмельницький національний університет
Verified email at khmnu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
FORMATION OF A SYSTEM APPROACH TO THE OPTIMIZATION OF MARKETING MANAGEMENT AT AN ENTERPRISE
LD Svitlana Kovalchuk, Dmytro Kobets
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 3, 4-12, 2016
19*2016
Теоретичні підходи до формування маркетингової стратегії на підприємствах
ДЛ Кобець
Економіка і суспільство, 502-506, 2017
152017
Modeling the choice of strategies of marketing management of enterprise personnel. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu,(2), 163–173
SV Kovalchuk, DL Kobets, YM Zaburmekha
92019
Теоретичні підходи до виявлення та вибору стратегічних альтернатив розвитку підприємства
ДЛ Кобець
Бізнес-навігатор, 146-150, 2017
92017
Недержавне пенсійне забезпечення в Україні: проблеми та перспективи розвитку
ДЛ Кобець
Вісник Хмельницького національного університету 2 (6), 252-256, 2009
82009
Формування системи маркетингового управління промисловими підприємствами
ДЛ Кобець
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2014
72014
Structural changes in economy of the regions in the context of digitalization
S Kovalchuk, S Gritsenko, I Yaroshenko, I Semyhulina, D Kobets
Laplage em Revista. DOI: https://doi. org/10.24115/s2446-6220202173c1676p …, 2021
52021
Розвиток цифрових інструментів бухгалтерської (фінансової) звітності та її роль у забезпеченні фінансової безпеки економічного суб'єкта
С Онешко, Н Хомяк, Н Томілова‐Яремчук, Д Кобець
АКАДЕМІЧНІ ВІЗІЇ, 29-37, 2022
42022
Modeling the choice of strategies of marketing management of enterprise personnel
SV Kovalchuk, DL Kobets, YM Zaburmekha
Natsional'nyi Hirnychyi Universytet. Naukovyi Visnyk, 163-173, 2019
42019
Виклики й перспективи розвитку бухгалтерського обліку у контексті євроінтеграції
Д Кобець
Accounting & Finance/Oblìk ì Fìnansi 99 (1), 2023
32023
Вплив діджиталізації на побудову маркетингових стратегій на ринку B2В
ДЛ Кобець, ОВ Нездоровін
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2023
32023
Особливості маркетингової стратегії в ювелірній галузі
ДЛ Кобець
Хмельницький національний університет, 2021
32021
Маркетингові рішення у стратегічному управлінні підприємством
ДЛ Кобець
Інтелект XXI, 55-58, 2017
32017
Маркетинг-менеджмент в системі управління підприємством
ДЛ Кобець
Хмельницький національний університет, 2013
32013
Переваги адаптивного моделювання в системі САПР для автоматизованого проектування складальних креслень у машинобудуванні
ДЛ Кобець
Управління розвитком складних систем, 69-74, 2010
22010
Використання штучного інтелекту в маркетинговій діяльності підприємств. матеріали Міжнар. наук. форуму “NEW ECONOMICS–2019”(м. Київ, 14–15 листопада 2019 р.): в 2 т
СВ Ковальчук, ДЛ Кобилець
Т 2, 114-118, 0
2
Формування лояльності клієнтів на ринку промислових товарів
ДЛ Кобець
Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 15-16, 0
2
Теоретико-методологічні засади розробки маркетингової стратегії підприємства (український досвід)
ДЛ Кобець, НЯ Слободян, ЯВ Дербеньова, ВВ Зеліч
Академічні візії, 2023
12023
Інструментарій управління маркетинговою діяльністю підприємств в умовах промислової революції 4.0
ДЛ Кобець
12019
ВПЛИВ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЕКОНОМІКУ
ВГ Пасічник, ДЛ Кобець
Сборник научных трудов SWorld 33 (1), 5-11, 2013
12013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20