Psychological Safety of the Learning Environment in Sports School as a Factor of Achievement Motivation Development in Young Athletes IP O. Blynova, Kruglov K., O. Semenov, O. Los Journal of Physical Education and Sport, 14-23, 2020 | 99* | 2020 |
Психологічні складові потенціалу самореалізації особистості МА Садова, МА Садовая Вісник Одеського національного університету. Психологія 14 (17), 2009 | 49 | 2009 |
Потенціал самореалізації особистості як предмет психологічного дослідження: методологічні аспекти МА Садова Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Психологія …, 2008 | 10 | 2008 |
Теорія та практика професійної відповідальності особистості МА Садова Дисертація на здобуття ступеня доктора психологічних наук за спеціальністю 19, 2019 | 8 | 2019 |
Psychological means of theoretical modeling of the optimum number of project staff. SМА Danchenko O. B., Palchynska M. V., Azhaman I. A., Telichko N. A. International Journal of Management (IJM) 11 (4), 114-426, 2020 | 6* | 2020 |
Структура професійної відповідальності: теоретичний аспект МА Садова Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент …, 2014 | 5 | 2014 |
Психологічні передумови вивчення відповідальності особистості з точки зору цілісно-функціонального підходу М Садова Український науковий журнал «Освіта регіону: політологія, психологія …, 2013 | 5 | 2013 |
Особливості професійної відповідальності колективних субєктів управління персоналом МА Садова Київ: Фенікс, 2013, 2013 | 5 | 2013 |
Психологічні детермінанти відповідальної поведінки особистості МА Садова Наукові записки [Національного університету Острозька академія]. Сер …, 2013 | 4 | 2013 |
Гендерні та вікові відмінності депресивних станів особистості МА Садова Scientific review 2 (65), 75-89, 2020 | 3 | 2020 |
Psychological features of forming ship crews and determining the optimal life project cycle. SМА Mann R. V., Kuliiev A. J., Stovpets O. V., Baryshnikova V. V. International Journal of Management (IJM) 11 (Issue 3,), 155–165, 2020 | 3 | 2020 |
Науково-методичні засоби психологічного супроводу освітнього процесу за умов воєнного стану. СМА Андросович К.А., Ільїна Г.В. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. 1 (28), 2022 | 2 | 2022 |
Ідентифікація обдарованості залежно від віку: підлітки, старшокласники, студенти МА Садова Освіта та розвиток обдарованої особистості 1 (80), 12-17, 2021 | 2 | 2021 |
ВПЛИВ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ НА ПРОФЕСІЙНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ ОБДАРОВАНОЇ МОЛОДІ В РІЗНИХ КРАЇНАХ М Садова | 2 | 2021 |
Психологічні особливості впливу ціннісно-смислової сфери на професійне самовизначення обдарованої молоді МА Садова ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 3202033, 2020 | 2 | 2020 |
ОСОБИСТІСНІ ТА КОГНІТИВНІ ЧИННИКИ САМОВИЗНАЧЕННЯ ЩОДО МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЇ УЧНІВ ЛІЦЕЮ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ОБДАРОВАНОСТІ (АКАДЕМІЧНА, ТВОРЧА, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА) С Котова, Р Кричекський, Н Лейтес, Б Ломов, Д Матюшкін, О Музика, ... | 2 | 2020 |
Експериментальні результати дослідження формування професійної відповідальності студентів ВНЗ МА Садова Проблеми сучасної психології, 110-117, 2018 | 2 | 2018 |
Професійна відповідальність суб’єкта: особистісно-ситуаційний підхід M Sadova Psychological Prospects Journal, 197-207, 2015 | 2 | 2015 |
Теоретический анализ психологических рисков в процессе становления профессиональной ответственности студентов вуза МА Садова Вісник Одеського національного університету. Психологія 20 (3 (37)), 2015 | 2 | 2015 |
Проблема формування відповідальності особистості в психологічних дослідженнях МА Садова Вісник Харківського національного педагогічного університету імені ГС …, 2013 | 2 | 2013 |