Мельникова Олександра Анатоліївна
Мельникова Олександра Анатоліївна
доцент кафедри економіки та підприємництва ДВНЗ "КНЕУ ім. В.Гетьмана"
Подтвержден адрес электронной почты в домене kneu.edu.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Регіональні ресурси: теорія та практика використання: монографія
ІВ Заблодська, ЄМ Ахромкін
Луганськ: вид-во «Ноулідж2, 2010
142010
Особливості формування маркетингової інформаційної системи регіону
OA Melnikova
Economics and Law, 11-16, 2018
32018
Проблемы и перспективы развития брендинга городов в Украине
АА Мельникова
Проблеми економіки, 120-125, 2015
32015
Узагальнення досвіду здійснення інноваційно-інвестиційної моделі розвитку в країнах з ринковою економікою
АА Мельникова
Маркетинг: теорія і практика: зб. наук. праць.–Луганськ: СНУ ім. В. Даля …, 2008
32008
Передумови розвитку інноваційного підприємництва в Україні
ОА Мельникова, АА Мельникова
International Development Institute–Africa (IDIA), 2018
22018
Національний брендінг як чинник соціально-економічного розвитку України
ОА Мельникова
Бізнес Інформ, 370-374, 2015
22015
Iнновацiйний розвиток iндустрiального сектора регiону: монографiя
IВ Заблодська, ОА Мельнiкова
22012
Управління оборотними коштами в умовах інноваційного підприємництва
ОА Мельникова, АА Мельникова, І Швець
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
12018
Проблемы становления цифровой экономики в Украине
АА Мельникова
«Стретегии предпринимательской деятельности в интересах устойчивого развития …, 2019
2019
Податкові пільги для малого бізнесу в Україні
ОА Мельникова, АА Мельникова, Є Сметана
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019
2019
Economic development of Eastern European countries
OM Kseniia Sieriebriak
Baltic Journal of Economic Studies, 306-315, 2018
2018
Соціальна безпека регіону: сутність та способи протидії загрозам
ОА Мельникова
Ефективна економіка, 2018
2018
Соціальні медіа як активний інструмент інтернет-маркетингу в Україні
ОА Мельникова
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 250-253, 2018
2018
Соціальні медіа, як активний інструмент інтернет-маркетингу
МО А.
Вісник Хмельницького національного університету 2 (3), 250-253, 2018
2018
Соціальна економіка як фактор соціальних інновацій на підприємстві
ОА Мельникова, АА Мельникова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2018
2018
Визначення передумов інноваційного розвитку індустріального сектора регіону
ОА Мельникова
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Економіка, 64-77, 2017
2017
Тенденції та перспективи розвитку інтернет реклами в Україні
МО А.
ІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «ІННОВАЦІЙНЕ …, 2017
2017
Інтернет-підприємництво – сучасний стан та перспективи розвитку
МО А.
ЕКОНОМІКА, ФІНАНСИ ТА УПРАВЛІННЯ: ОЦІНКА ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ, 60-62, 2017
2017
Електронна комерція в Україні: тенденції та передумови розвитку
МО А.
Міжнародна науково-практична конференція “ФІНАНСОВІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ …, 2017
2017
Тенденції та перспективи розвитку інтернет реклами в Україні
ОА Мельникова, АА Мельникова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20