Формування творчої особистості вчителя НВ Кічук К.: Либідь 96, 2, 1991 | 354 | 1991 |
Формування творчої особистості вчителя в процесі вузівської професійної підготовки НВ Кічук НДІ педагогіки України.–Київ, 1993 | 91 | 1993 |
Ігрове проектування як інтерактивна дидактична технологія підготовки фахівців НВ Кічук Наука і освіта, 2005 | 54 | 2005 |
Компетентність саморозвитку майбутнього фахівця: особистісно орієнтовані технології формування у вищій школі НВ Кічук Науковий вісник Миколаївського державного університету.–Випуск 12, 80-87, 2006 | 42 | 2006 |
Творча особистість вчителя: педагогічні засади формування: навч. посіб. НВ Кічук Ізмаїл: Ізмаїл. держ пед. ін-т МПП „Принт майстер, 1999 | 33 | 1999 |
Освіта у сучасному світі (порівняльний контекст): Навч. посіб. для студ. пед. спец./Ізмаїльський держ. педагогічний ін-т НВ Кічук Ізмаїл: ІДПІ, 2001 | 31 | 2001 |
Формування професійної майстерності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів А Богуш, Н Гавриш, Н Кічук, Л Коваль, О Кононенко, К Крутій, В Кьона, ... «Гуманність є людинолюбство, але розвинене свідомістю й освітою» ВГ …, 2016 | 29 | 2016 |
Ключові компетентності особистості фахівця як педагогічна проблема НВ Кічук Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного ун-ту ім. КД …, 2004 | 21 | 2004 |
Компетентнісний підхід у вищій технічній школі: проблеми застосування НВ Кічук ПЕДАГОГІЧНІ ВИДАННЯ/е-журнал «Педагогічна наука: історія, теорія, практика …, 2010 | 18 | 2010 |
Компетентність саморозвитку фахівця: педагогічні засади формування у вищій школі НВ Кічук Ізмаїл: ІДГУ 236, 108, 2007 | 17 | 2007 |
Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів: деякі методологічні орієнтири НВ Кічук Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили …, 2014 | 16 | 2014 |
Діагностика готовності майбутніх педагогів до професійного саморозвитку ВА Фрицюк Південноукраїнський національний педагогічний університет імені КД Ушинського, 2016 | 15 | 2016 |
Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування творчих умінь молодших школярів Ю Бондар Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти 1 (17), 166-182, 2022 | 11* | 2022 |
Субʼєкт-субʼєктна взаємодія як пріоритет педагогіки толерантності та особистісно-професійної підготовки майбутнього фахівця Н Кічук Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2019 | 11 | 2019 |
Технологізація професійної підготовки вихователя дошкільного закладу освіти: деякі аспекти проблеми НВ Кічук Наука і освіта, 87-89, 2014 | 11 | 2014 |
Нова парадигма освіти: актуалізація творчості вчителя школи першого ступеня НВ Кічук Підготовка вчителя початкової школи в умовах нової парадигми освіти.–К …, 2004 | 8 | 2004 |
Інтерактивні педагогічні технології як фактор трансформації традиційної моделі університетської підготовки магістрів НВ Кичук Вип 5, 123-125, 2011 | 7 | 2011 |
Проблеми застосування компетентнісного підходу у вищій технічній школі НВ Кічук Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки.–Черкаси: вид. від …, 2010 | 7 | 2010 |
Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті Н Кічук Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2019 | 6 | 2019 |
Підготовленість фахівця до професійної рефлексії у діяльності як параметр його конкурентоздатності НВ Кічук, НВ Кичук Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2019 | 6 | 2019 |