Підписатись
Топачевський Сергій
Топачевський Сергій
Житомирський державний університет імені Івана Франка, доцент кафедри англійської філології та
Підтверджена електронна адреса в zu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Перекладацький підхід до класифікації жартів
ВІ Барсукова
Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті …, 2015
182015
Синтаксичні засоби етикетизації англомовного рекламного дискурсу
СК Топачевський
Харківський національний університет імені ВН Каразіна, 2011
122011
Роль синтаксичної організації у забезпеченні зв'язності і цілісності рекламного повідомлення
СК Топачевський
Вісник Київського лінгвістичного університету: Серія Філологія 13 (2), 124-129, 2010
42010
Категорія етикетизації в рекламному дискурсі
АВ Сингаївська, СК Топачевський
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 185-188, 2008
42008
Формально надмірні висловлення як засіб вираження логічної модальності у діалозі
ЛІ Павленко, СК Топачевський
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 131-136, 2006
42006
Маніпулятивний потенціал етикетизованих синтаксичних конструкцій у текстах англомовної реклами
С Топачевський
Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2014
22014
Формально надмірні будови як прояв конфліктно спрямованих стратегій мовлення жінок
СК Топачевський
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 164-169, 2007
22007
Сучасний стан і перспективи лінгвістичних досліджень та проблеми перекладу
МВ Полховська, НД Борисенко, ІВ Іевітіс
Вид-во ЖДУ, 2021
12021
Перекладацька деформація як локальна дискурсивна стратегія
СК Топачевський
Наукові записки Серія: Філологічні науки (мовознавство) 136, 2015
12015
Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту
СК Топачевський
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 215-220, 2009
12009
Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів
СК Топачевський
Подолання мовних та комунікативних бар ‘єрів: освіта, наука, культура …, 2019
2019
Репрезентація концепту «chidhood–дитинство» в англомовній лінгвокультурі
ЛВ Дорошенко, СК Топачевський
2018
Безособові форми дієслова як засіб компресії тексту англомовної реклами
СК Топачевський
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка …, 2016
2016
Поширення означеного артикля на підклас абстрактних іменників в середньо-та ранньоновоанглійській мові
СК Топачевський
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 136-140, 2016
2016
Етикетизовані синтаксичні конструкції як засоби реалізації інформаційних тактик у текстах англомовної реклами
СК Топачевський
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 205-210, 2015
2015
Семантично активні моделі структурної надлишковості речення у текстах англомовної реклами
СК Топачевський
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 202-205, 2014
2014
Рекламна комунікація в межах рекламного дискурсу
ОГ Стахурська
V Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих …, 2013
2013
Реалізація тактики атрактивності в етикетизованих синтаксичних конструкціях англомовних рекламних текстів
С Топачевський
Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2013
2013
Етикетний потенціал номінативних груп у англомовних рекламних текстах
СК Топачевський
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна, 130-136, 2010
2010
Етикетність синтаксичної організації складних речень у текстах англомовної комерційної реклами
СК Топачевський
Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2010
2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20