Корекційні можливості застосування комп’ютера у спеціальній школі О Легкий Дефектологія, 2002 | 39 | 2002 |
Організаційно-педагогічні умови використання комп’ютера в спеціальній школі (автореферат) О Легкий | 38 | 2000 |
«Виховання і розвиток дітей з порушеннями зору»: Методичні рекомендації для батьків ТМ Костенко, КС Довгопола, ОМ Легкий, СВ Кондратенко Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020 | 6 | 2020 |
Комп’ютер у навчанні біології О Легкий, Е Шухова Біологія і хімія в школі, 13-14, 2000 | 6 | 2000 |
Українська тифлологія: тридцять років незалежності ВВ Кобильченко, ОМ Легкий, КС Довгопола, СВ Кондратенко, ... Особлива дитина: навчання і виховання, 32-39, 2022 | 3 | 2022 |
Ігрові технології в дошкільній освіті для дітей з порушеннями зору: метод. рек. ОМ Легкий, ВР Курінна Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2022 | 2 | 2022 |
Особливості стандартизації змісту освіти дітей з порушеннями зору ТМ Костенко, ІМ Гудим, ОМ Легкий, СВ Кондратенко ФОП «Симоненко ОІ», 2019 | 2 | 2019 |
Організація трудового навчання в 5-10 класах для учнів з порушеннями зору ОМ Легкий Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2017 | 2 | 2017 |
Особливості трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору О Легкий Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 122-127, 2015 | 2* | 2015 |
Організація трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору (посібник) О Легкий Імекс-ЛТД, м. Кіровоград, Україна., 2013 | 2 | 2013 |
Напрямки корекційно-розвивальної роботи освітньої галузі "Технології" для учнів початкових класів шкіл для дітей з порушенням зору О Легкий Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: наук.-метод. зб. 1 (3 …, 2012 | 2 | 2012 |
Корекційно-розвивальні технології для розвитку дітей з порушеннями зору: навч. метод. посіб. ОМ Легкий, ВР Курінна, СВ Кондратенко | 1 | 2023 |
Формування навичок соціально-побутового орієнтування у дітей дошкільного віку з порушеннями зору засобами ігрової діяльності О Легкий, В Курінна Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови., 75-89, 2021 | 1 | 2021 |
Особливості навчання та виховання дітей дошкільного віку з порушеннями зору ОМ Легкий Симоненко ОІ, 2021 | 1 | 2021 |
Особливості формування громадянських та соціальних компетентностей учнів з порушеннями зору ОМ Легкий Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 226-242, 2020 | 1 | 2020 |
Особливості формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів з порушенням зору ОМ Легкий Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 188-200, 2019 | 1 | 2019 |
Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів з порушенням зору ОМ Легкий Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 109-115, 2018 | 1 | 2018 |
Організаційно-методичні умови трудового навчання в спеціальних загальноосвітніх закладах для дітей з порушеннями зору ОМ Легкий Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2017 | 1 | 2017 |
Формування ігрової діяльності дошкільників з порушеннями зору у процесі трудового виховання ОМ Легкий Дитина із сенсорними порушеннями: розвиток, навчання, виховання, 133-143, 2014 | 1 | 2014 |
Трудове виховання дошкільників з порушеннями зору (посібник) ОМ Легкий Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, 2014 | 1 | 2014 |