Активні методи навчання у вищому навчальному закладі М Дяченко-Богун Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 74-79, 2014 | 83 | 2014 |
Ресурсно-орієнтоване навчання студентів в умовах здоров’язбережувального освітнього середовища МВ Гриньова, НВ Кононец, ММ Дяченко-Богун, ЛМ Рибалко Інформаційні технології і засоби навчання, 182-193, 2019 | 23 | 2019 |
Здоров'язбережувальні технології в освітньому середовищі закладу освіти. ЛМ Рибалко, ММ Дяченко-Богун Полтава: Астрая, 2019 | 11 | 2019 |
Теоретичні і методичні засади реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності майбутніх учителів біології ММ Дяченко-Богун Дис. доктора пед. наук. Полтава, Україна, 2016 | 6 | 2016 |
Активізація навчально–пізнавальної діяльності студентів засобами інтерактивних методів навчання (на матеріалі вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації) ТВ Сердюк Мелітополь: Видавничий будинок ММД, 2011 | 4* | 2011 |
Сучасні підходи до побудови методичної системи навчання біології S Alіeksieieva, M Diachenko-Bohun Естетика і етика педагогічної дії, 241-250, 2023 | 3 | 2023 |
Глобальні тенденції розвитку суспільства як чинник формування змісту здоров’язбережувальних технологій у закладах освіти М Дяченко-Богун Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2015 | 3 | 2015 |
Сучасний стан та шляхи підвищення якості підготовки фахівців спеціальності «Екологія» в Полтавському національному педагогічному університеті імені ВГ Короленка ЛМ Гомля, ММ Дяченко-Богун, ТВ Шкура, ВО Рокотянська, ... | 2 | 2023 |
Використання ікт на уроках з біології як засіб підвищення навчально-пізнавальної діяльності учнів старшої школи Ю Кошеленко, ММ Дяченко-Богун Редакційна колегія, 133, 2021 | 2 | 2021 |
Реалізація здоров’язбережувальних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів біології ММ Дяченко-Богун Здоров’язбережувальні технології в освітньому середовищі: колективна …, 2019 | 2 | 2019 |
Формування культури здоров’я студентської молоді як педагогічна проблема ОІ Міхеєнко, ГМ Мешко, ВА Литвиненко, ММ Дяченко-Богун Південноукраїнський національний педагогічний університет імені КД Ушинського, 2019 | 2 | 2019 |
Етика впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітнє середовище вищого навчального закладу ВВ Оніпко, ММ Дяченко-Богун | 2 | 2018 |
Критерії готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров'язбережувальних технологій у закладах освіти ММ Дяченко-Богун Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 22-30, 2017 | 2 | 2017 |
Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу М Дяченко-Богун Витоки педагогічної майстерності. Серія: Педагогічні науки, 64-70, 2015 | 2 | 2015 |
Фактори здоров'язбережувальних технологій у освітньому середовищі сучасного навчального закладу ММ Дяченко-Богун Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 54-60, 2015 | 2 | 2015 |
Основні компоненти і функції здоров'язбережувальної освітньої технології як базис формування здорового способу життя майбутніх вчителів біології ММ Дяченко-Богун | 2 | |
«Французькі майстерні» у природничій освіті України Н Грицай, М Дяченко-Богун Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2023 | 1 | 2023 |
Екологічний менеджмент і аудит: історія розвитку та генезис M Diachenko-Bohun Естетика і етика педагогічної дії, 55-64, 2023 | 1 | 2023 |
Безпека життєдіяльності студентів вищих навчальних закладів СА Новописьменний, ММ Дяченко-Богун | 1 | 2023 |
Важливість формування екологічної свідомості в контексті екологічної освіти у людей в умовах війни в Україні СІ Дубінін, МВ Гриньова, ММ Дяченко-Богун, СА Новописьменний, ... | 1 | 2023 |