Подписаться
Лідія Романова
Лідія Романова
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Подтвержден адрес электронной почты в домене iapm.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Школа эстрадного вокала
НА Шеменева
1412007
Інституціоналізація аграрного підприємництва: трансформація та ефективність
ПТ Саблук, ВЯ Месель-Веселяк, ВГ Андрійчук, ВВ Юрчишин, ...
682010
Становлення підприємництва в сільському господарстві
ЛВ Романова
К.: ДОП ІАЕ УААН, 1997
371997
Управління підприємницькою діяльністю : навч. посібник для вузів
ЛВ Романова
Д.: ЦНЛ, 2006
28*2006
Художественная картина мира как средство реализации культурологической направленности музыковедческой подготовки учителя музыки
ЛВ Романова
Уральский гос. пед. ун-т, 1995
231995
До проблеми формування сучасної моделі маркетингу в Україні
ЛВ Романова
Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал, 102, 2013
132013
Підприємництво в аграрній сфері економіки
МЙ Малік, ЮО Лупенко, ЛВ Романова
К.: ІАЕ, УААН, 1998
101998
Реалізація маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств: необхідність зміни пріоритетів
ЛВ Романова
Вісник АПСВ, 72-77, 2008
82008
Маркетингове планування як складова управління розвитком підприємства [Електронний ресурс]
ЛВ Романова, АФ Красовська, ОС Кондратенко
Наукові праці МАУП, 112-120, 2013
72013
Маркетингове планування як складова управління розвитком підприємства
ЛВ Романова, АФ Красовська, ОС Кондратенко
Наукові праці МАУП, 112-120, 2013
72013
Формування підприємництва в аграрному секторі в умовах реформування відносин власності
ЛВ Романова
Економіка АПК, 18-23, 1996
61996
Цілі бізнесу та відповідальність менеджменту в реалізації національної ідеї.
ЛВ Романова
Вісник Академії праці та соціальних відносин Федерації профспілок України …, 2006
52006
Феномен підприємництва
ЛВ Романова
Економіка АПК, 30-36, 1997
51997
Формування підприємництва в сільському господарстві
ЛВ Романова
Економіка АПК, 75-78, 1999
41999
Маркетингове управління як стратегічна інноваційна складова сучасного розвитку підприємництва на промислових підприємствах
ЛВ Романова
Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Економічні …, 2021
32021
Формування модернізаційних драйверів розвитку маркетингу авіаринкових інновацій на підприємстві
ЛВ Романова
Проблеми системного підходу в економіці, 21-25, 2017
32017
Теоретичні підходи до маркетингу сільських територій
ЛВ Романова
Актуальні проблеми економіки, 249-160, 2015
32015
Маркетинг. Теоретичні основи маркетингу: навч. посіб.
ЛВ Романова, ІЮ Кутліна, НА Головач
– К.: ДП Вид. дім "Персонал", 2015
32015
Формування довіри як основного фактора успіху маркетингової діяльності
ЛВ Романова, L Romanova
Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України …, 2006
32006
МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ІМІДЖУ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
ЛВ Романова, ДВ Бережинський
Київський економічний науковий журнал, 69-75, 2023
22023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20