Подписаться
Ольга Заіка
Ольга Заіка
старший викладач, Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна
Подтвержден адрес электронной почты в домене karazin.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО КОМПЛЕКСУ З ПРОСУВАННЯ ІТ–ПОСЛУГ У ПРАКТИЦІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Т.М. Куценко, І.А. Парфентенко, О.В. Заіка
Український журнал прикладної економіки 5 (№ 1), С. 107–114, 2020
72020
ЗАСТОСУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ SAP ERP В ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Г Мозгова, О Заіка, А Коваленко
Економіка та суспільство, 2021
12021
Оцінка стилю керівництва зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
ОВ Заіка, ММ Кудінова, ОВ Шутце
НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021
12021
Analyzing the Foreign Economic Activities of Ukraine and the Structure of Export-Import Operations with Plastic Pipes
MS Rakhman, OV Zaika
Бизнес информ, 29-36, 2020
12020
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОБЛІК В УПРАВЛІННІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ
ТМ Куценко, СЮ Альошин, ОВ Заіка
Підприємництво і торгівля, 96-102, 2023
2023
Клініко-фармацевтичні підходи раціонального застосування назальних деконгестантів
О Заіка
2023
Інструменти створення маркетинг-контенту з використанням AI-технологій
ОВ Заіка, ГВ Мозгова, ОВ Ізвєкова
Харків: ДБТУ, 2023
2023
Аналіз сучасного стану банківської системи України
ОС Шуміло, ОВ Заїка, СЄ Гречко
Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2023
2023
Трансформація людського капіталу в умовах цифровізації економічних систем
Тимохова Г Б, Заіка О В
Збірник наукових матеріалів ХХIІІ Міжнародного наукового конгресу Публічне …, 2023
2023
Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства на засадах маркетингового підходу
О Заіка, Т Куценко, О Терованесова, Є Шаповалова
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2022
2022
Аналіз стану та тенденцій розвитку електронного бізнесу та електронної комерції в Україні
Мозгова ГВ, Ляшевська ВІ, Заіка ОВ, Білоконь В.О.
Вісник Хмельницького національного університету., 2022
2022
Вибір стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки
ОС Шуміло, ОВ Заіка, ОС Гарбузов
Бізнес Інформ, 45-50, 2022
2022
Маркетинговий аналіз транспортних послуг України на зовнішньому ринку
Рахман М С, Заіка О В, Чорній Д М
2021
Оцінка адміністративного стилю менеджменту в умовах зовнішьноекономічної діяльності.
Заіка ОВ, Кудінова ММ, Шутце ОВ
Економіка та суспільство, 2021
2021
Компоненти та критерії оцінки креативного мислення фахівця в галузі маркетингу
ГВ Мозгова, ОВ Заіка, ЄВ Лісений
НДІ ПЗІР НАПрН України, 2021
2021
Аналіз зовнішньоекономічної діяльності України та структури експортно-імпортних операцій з пластиковими трубами
МС Рахман, ОВ Заіка
Бизнес Информ, 29-36, 2020
2020
ТОВАРНАЯ ПОЛИТИКА КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ КОМПЛЕКСА ИНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГА МОБИЛЬНОГО ПРОДУКТА
ОВ Заика, МЮ Картава
ЖДТУ, 2015
2015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–17