Подписаться
Наталья Колотова
Наталья Колотова
Одесский Национальный Политехнический Университет, кафедра маркетинга
Нет подтвержденного адреса электронной почты
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг.
НБ Колотова
Маркетинг і менеджмент інновацій., 56-65, 2015
162015
Краудфандінг–інструмент інтернет-маркетингу інноваційних туристичних проектів
ЛП Коваленко, НБ Колотова
Глобальні та національні проблеми економіки.–2016 11, 364-367, 2016
62016
Соціальне підприємництво та краудфандінг–інструменти розвитку екологічного туризму
ЛП Коваленко, ЛП Коваленко, НБ Колотова, НБ Колотова
32017
Маркетингові комунікації інноваційних проектів в умовах інформатизації суспільства
Н Колотова
Науковий вісник [Одеського національного економічного університету], 68-81, 2017
22017
Принципи маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств.
НБ Колотова
Економічний аналіз: збірник наукових праць 21 (2), 115-121, 2015
12015
Маркетинговые коммуникации инновационных проектов в условиях информатизации общества
НБ Колотова
Науковий вісник Одеського національного економічного університету, 68-81, 2017
2017
Формування маркетингових комунікацій інноваційного проекту за фазами його життєвого циклу.
КН Борисовна
Національні особливості та світові тенденції соціально-економічного розвитку …, 2016
2016
Дослідження визначення поняття «інноваційний проект» та «стартап».
КН Борисовна
Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: Матеріали п …, 2016
2016
Маркетингові вигоди використання краудсорсингу для інноваційних проектів автомобілебудування.
КН Борисовна
Маркетингова освіта в Україні, 99 – 101, 2016
2016
Краудфандінгові платформи – майданчик розробки і комерціалізації інноваційних проектів.
КН Борисовна
Економічні проблеми сучасності та стратегії інноваційного розвитку економіки …, 2016
2016
Essentials of International Marketing: Questions & Answers
Y Kozak, T Shengelia, M Oklander, T Sporek, A Gribincea, O Yashkina, ...
Publishing house "UNIVERSAL", 2016
2016
Новые инструменты маркетинга отношений инновационных проектов машиностроительных предприятий: краудсорсинг и краудфандинг
НБ Колотова
Маркетинг и менеджмент инноваций, 56-65, 2015
2015
Сфери застосування краудсорсингу в автомобілебудуванні: прогресивний досвід
НБ Колотова
ББК 74.484 (4Укр) я43 М 26, 2015
2015
Роль маркетингу в сучасних інноваційних процесах
НБ Колотова
Сучасні виклики розвитку світової економіки. IV Міжнародна науково …, 2015
2015
Вплив глобальних тенденцій на впровадження інновацій в автомобільній промисловості
НБ Колотова
Маркетинг в Україні. П’ятнадцята міжнародна науково-практична конференція, 25-26, 2015
2015
Аналіз формування комплексу маркетингу інноваційних проектів машинобудівних підприємств
НБ Колотова
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2015
2015
Прогресивний досвід імплементації інноваційних проектів автомобілебудівних підприємств.
КН Борисівна
Стан, проблеми та перспективи вдосконалення економіки України (м.Ужгород, 2 …, 2015
2015
Концептуальний підхід до маркетингу інноваційних проектів машинобудівних підприємств.
НБ Колотова
ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Економіка: реалії часу і …, 2015
2015
Сучасний маркетинговий інструментарій інноваційних проектів машинобудівних підприємств.
НБ Колотова
«Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», 101 – 103, 2015
2015
НОВІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГУ ВІДНОСИН ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ: КРАУДСОРСИНГ І КРАУДФАНДІНГ
НБ Колотова
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20