Олена Лабурцева
Олена Лабурцева
професор кафедри маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості України: Монографія
ОІ Лабурцева
К.: КНУТД 364, 2008
302008
Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу
О Лабурцева
Маркетинг в Україні, 57-61, 2007
152007
Основи маркетингу і планування: Навч. посібник
ОІ Лабурцева, АВ Яренко
К.: КНУТД, 2007
122007
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
О Лабурцева
Маркетинг в Україні, 45-51, 2006
92006
Управління маркетинговими ризиками інновацій
ОІ Лабурцева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 15-22, 2012
82012
Маркетингова політика розподілення: Навч. посібник
ОІ Лабурцева, АВ Яренко
К.: КНУТД, 2008
82008
Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвитку
ОІ Волков, ЮВ Гончаров, ВІ Бокій, ОВ Бондаренко, СВ Вовчок, ...
Знання, 2009
62009
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
ОІ Лабурцева
52011
Сутність підприємництва та тенденції його розвитку в легкій промисловості України
ОІ Лабурцева
Актуальні проблеми економіки, 80, 2008
52008
Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного ассортименту
ОІ Лабурцева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 27-36, 2011
42011
Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу
ОІ Лабурцева, ЛК Яцишина
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2010
42010
Науково-методологічні основи розвитку підприємництва в легкій промисловості на засадах маркетингу
ОІ Лабурцева
автореферат дис.... д-ра екон. наук 8 (04), 2008
42008
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств
ОІ Лабурцева
Економіка України, 79-91, 2016
32016
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу
Л Яцишина, О Лабурцева
Маркетинг в Україні, 32, 2005
32005
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
ОІ Лабурцева
Економіка та держава, 11-14, 2015
22015
Аналіз можливостей і загроз на ринку спортивних товарів
ОС Курдюкова, ОІ Лабурцева
Технології та дизайн, 2014
22014
Обгрунтування цін на продукцію в умовах ризику змін споживчого попиту
ОІ Лабурцева
Економіка та держава, 21-23, 2009
22009
ІНСТРУМЕНТИ ОЦІНЮВАННЯ ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ0
О ЛАБУРЦЕВА
Вісник КНТЕУ, 71-83, 2018
12018
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж
ОІ Лабурцева
Вісник КНТЕУ, 46-57, 2016
12016
Структурні зміни в економіці України в умовах глобалізації
ОІ Лабурцева, ЛВ Страшинська
Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2015
12015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20