Олена Лабурцева
Олена Лабурцева
професор кафедри маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості України: Монографія
ОІ Лабурцева
К.: КНУТД 364, 2008
312008
Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу
О Лабурцева
Маркетинг в Україні, 57-61, 2007
142007
Основи маркетингу і планування: Навч. посібник
ОІ Лабурцева, АВ Яренко
К.: КНУТД, 2007
122007
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
ОІ Лабурцева
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007
112007
Управління маркетинговими ризиками інновацій
ОІ Лабурцева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 15-22, 2012
82012
Маркетингова політика розподілення: Навч. посібник
ОІ Лабурцева, АВ Яренко
К.: КНУТД, 2008
82008
Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential
TK S. Bondarenko, O. Laburtseva, O. Sadchenko, V. Lebedieva, O. Haidukova
International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJ …, 2019
6*2019
Стратегічний маркетинг: Конспект лекцій для студентів напряму підготовки 7.030507, 8.030507.–Маркетинг заочної форми навчання
ОІ Лабурцева
К.: КНУТД, 2012
62012
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
ОІ Лабурцева
62011
Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвитку
ОІ Волков, ЮВ Гончаров, ВІ Бокій, ОВ Бондаренко, СВ Вовчок, ...
Знання, 2009
62009
Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного ассортименту
ОІ Лабурцева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 27-36, 2011
52011
Сутність підприємництва та тенденції його розвитку в легкій промисловості України
ОІ Лабурцева
Актуальні проблеми економіки, 80, 2008
52008
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств
ОІ Лабурцева
Економіка України, 79-91, 2016
42016
Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу
ОІ Лабурцева, ЛК Яцишина
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2010
42010
Науково-методологічні основи розвитку підприємництва на засадах маркетингу: дис.… д-ра екон. наук: 08.00. 04/Лабурцева Олена Іванівна
ОІ Лабурцева
автореферат дис.... д-ра екон. наук 8 (04), 2008
42008
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
ОІ Лабурцева
Економіка та держава, 11-14, 2015
32015
Аналіз можливостей і загроз на ринку спортивних товарів
ОС Курдюкова, ОІ Лабурцева
Технології та дизайн, 2014
32014
Інструменти забезпечення конкурентоспроможності професійної освіти в маркетингу
Л Яцишина, О Лабурцева
Маркетинг в Україні, 32, 2005
32005
Інструменти оцінювання задоволеності споживачів
О Лабурцева
Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 71-83, 2018
22018
Система маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі
ОІ Лабурцева, ГВ Алданькова
Економіка України, 139-152, 2018
12018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20