Підписатись
Олена Лабурцева
Олена Лабурцева
професор кафедри маркетингу, Київський національний торговельно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг і розвиток підприємництва в легкій промисловості України: Монографія
ОІ Лабурцева
К.: КНУТД 364, 2, 2008
372008
Modern Lead Generation in Internet Marketing for the Development of Enterprise Potential
TK S. Bondarenko, O. Laburtseva, O. Sadchenko, V. Lebedieva, O. Haidukova
International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering (IJ …, 2019
36*2019
Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу
О Лабурцева
Маркетинг в Україні, 57-61, 2007
302007
Основи маркетингу і планування: Навч. посібник
ОІ Лабурцева, АВ Яренко
К.: КНУТД, 2007
172007
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств
ОІ Лабурцева
Економіка України, 79-91, 2016
132016
Маркетингові дослідження українського ринку текстильних виробів: сучасний стан, проблеми, перспективи
ОІ Лабурцева
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2007
122007
Стратегічний маркетинг
ОІ Лабурцева
Київ: КНУТД, 2012
112012
Легка промисловість України: стан, проблеми, перспективи економічного розвитку
ОІ Волков, ЮВ Гончаров, ВІ Бокій, ОВ Бондаренко, СВ Вовчок, ...
Знання, 2009
112009
Управління маркетинговими ризиками інновацій
ОІ Лабурцева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 15-22, 2012
102012
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова політика збуту та комунікацій
ОІ Лабурцева
Економіка та держава, 11-14, 2015
92015
Реалізація сучасних концепцій маркетингу в торгівлі в умовах інформатизації національної економіки
ОІ Лабурцева
92011
Маркетингова політика розподілення: Навч. посібник
ОІ Лабурцева, АВ Яренко
К.: КНУТД, 2008
82008
Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного ассортименту
ОІ Лабурцева
Маркетинг і менеджмент інновацій, 27-36, 2011
72011
Активізація інноваційного розвитку легкої промисловості на засадах маркетингу
ОІ Лабурцева, ЛК Яцишина
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2010
72010
Інструменти оцінювання задоволеності споживачів
О ЛАБУРЦЕВА
· SCIENTIA· FRUCTUOSA (ВІСНИК Київського національного торговельно …, 2018
62018
Ідентичність корпоративного бренду торговельних мереж
ОІ Лабурцева
Вісник КНТЕУ, 46-57, 2016
62016
Формування комунікаційних бренд-стратегій як інструмент підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних мереж
ОІ Лабурцева, ЛВ Страшинська
52020
Комунікаційні бренд-стратегії торговельних мереж України
ОІ Лабурцева
Товари і ринки, 15-18, 2019
5*2019
Сутність підприємництва та тенденції його розвитку в легкій промисловості України
ОІ Лабурцева
Актуальні проблеми економіки, 80, 2008
52008
Науково-методологічні основи розвитку підприємництва в легкій промисловості на засадах маркетингу
ОІ Лабурцева
автореферат дис.... д-ра екон. наук 8 (04), 2008
52008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20