THE EFFECTIVENESS OF COOPERATIVE LEARNING IN DEVELOPING GRAMMAR SKILLS VP Nataliia Odehova, Yuliia Nevska Advanced Education, 25-34, 2022 | 3 | 2022 |
THE MOTIVATIONAL ASPECT OF COOPERATIVE LEARNING IN THE ENGLISH CLASSROOM NO Kateryna Shkryl Сучасні філологічні і методичні студії: проблематика і перспективи …, 2022 | | 2022 |
Teaching Reflective Writing as Part of EFL Teacher Training NM Odegova Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 69 (165), 28-31, 2018 | | 2018 |
Promoting communicative language use in the English classroom by adapting materials NN Odegova Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2017 | | 2017 |
REVISITING THE ENGLISH TEACHER’S CLASSROOM LANGUAGE IN TERMS OF THE LEARNER-CENTRED APPROACH NN Odegova ФПО Жовтий ОО, 2016 | | 2016 |
Навчання студентів мовних спеціальностей написання абзацу як структурної одиниці англомовного писемного тексту ОН М. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2016 | | 2016 |
THE USE OF MODAL VERBS IN THE THESIS STATEMENT N Odegova МАРІУПОЛЬСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ НАУКОВИЙ ФОРУМ: ТРАДИЦІЙНІ Й НОВІТНІ АСПЕКТИ …, 2015 | | 2015 |
100 нетрадиційних способів початку заняття з англійської граматики ОН М. | | 2014 |
Реалізація принципу ситуативності у вивчені студентами мовних спеціальностей граматичного матеріалу англійської мови шляхом використання потенціалу казки ОН М. Вісник Запорізького національного університету 2 (23), 67-74, 2014 | | 2014 |
Розвиток умінь письма англійською мовою в контексті навчання студентів мовних спеціальностей домашнього читання ОН М. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка 10 (269 …, 2013 | | 2013 |
Критичне мислення як основа методичної рефлексії викладача іноземної мови ОН М. Теорія і практика наукового дискурсу: філологія, лінгводидактика, 337-342, 2013 | | 2013 |
Активізація навчальної діяльності студентів шляхом організації мовленнєвої розминки на заняттях із практичної граматики англійської мови ОН М. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі, 63-71, 2013 | | 2013 |
Активізація аудиторної писемної діяльності студентів при застосуванні "покрокового" підходу до навчання письма ОН М. Каразінські читання: Людина. Мова. Комунікація, 199-200, 2012 | | 2012 |
Навчання написання рецензій як складова формування професійної компетенції майбутніх учителів англійської мови ОН М. Наукові записки Серія: Філологічні науки, 493-496, 2012 | | 2012 |
Методика формування англомовної компетенції в письмі у процесі навчання майбутніх учителів написання рецензій ОН М. Київський національний лінгвістичний університет, 2012 | | 2012 |
Развитие умений вдумчивого читателя в процессе обучения написанию рецензий ОН Н. Преемственность и перспективность в развитии отечественной методики русского …, 2011 | | 2011 |
Відбір текстів-зразків у контексті формування англомовної писемної компетенції ОН М. Гуманізація навчально-виховного процесу, 87-92, 2011 | | 2011 |
Укладання англомовних рецензій на художні твори ОН М. | | 2011 |
Експериментальна перевірка методики навчання майбутніх учителів англійської мови написання рецензій на художні твори ОН М. Вісник Київського національного лінгвістичного університету Серія …, 2010 | | 2010 |
Оцінювання студентських англомовних рецензій на художні твори ОН М. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г …, 2009 | | 2009 |