Підписатись
Катерина Вашист
Катерина Вашист
асистент кафедри германської філології, СумДУ
Підтверджена електронна адреса в gf.sumdu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Телескопія як спосіб утворення неологізмів (на матеріалі сучасних англомовних онлайн-видань ЗМІ)
ОМ Медвідь, АЄ Пєтухова, КМ Вашист
Філологічні трактати, 39-45, 2016
102016
Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень
КМ Вашист
ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 2202042, 2020
52020
Структурно-прагматичні патерни англомовних номінацій лікарських засобів
ОМ Медвідь, КМ Вашист, ЕН Вашист, ОП Стеценко
22020
Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі
К Вашист
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2019
22019
Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі
КМ Вашист, МВ Катериніна
Філологічні трактати, 14-21, 2017
22017
Контамінація як частина процесу неологізації в англійській мові
КМ Ніколаєнко, КМ Вашист
Сумський державний університет, 2018
12018
Блендинг як засіб посилення прагматичної складової політичного дискурсу: перекладацький аспект
КМ Вашист, ВО Бондаренко
Сумський державний університет, 2018
12018
Інформаційно-психологічна операція як форма маніпуляції суспільством
ОО Азімова, КМ Вашист
Сумський державний університет, 2023
2023
Вплив війни в Україні на світову економіку: огляд зарубіжних медіа
КМ Вашист, ОО Азімова, Л Хантер
Сумський державний університет, 2022
2022
US Presidents’ Political Speeches as a Means of Manipulation in 21st Century Society
ОМ Медвідь, КМ Вашист, ОМ Сушкова, ВО Садівничий, НВ Мальована, ...
WISDOM, 2022
2022
Семіотична природа текстів соціальної реклами
КМ Вашист, Є Юхно
Сумський державний університет, 2021
2021
Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень
К Вашист, М Катериніна
СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОГО СУСПІЛЬСТВА, 93, 2019
2019
Блендинг як лінгвопрагматична складова рекламного дискурсу
ВМ Артюшенко, КМ Вашист
Сумський державний університет, 2018
2018
Мовна гра в англомовних рекламних слоганах
НВ Лоуренс, КМ Вашист
Сумський державний університет, 2018
2018
Комунікативно-прагматичний підхід до перекладу англомовних блендингових одиниць українською мовою
К Вашист
Сучасні дослідження з іноземної філології, 58-68, 2018
2018
Тенденції вербоутворень у комунікативному просторі XXI століття
КМ Вашист
Premier Publishing, 2017
2017
Таксономія лексичних блендів
КМ Вашист
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 40-45, 2017
2017
Семантична структура слів-зрощень
КМ Вашист
Чернівецький національний університет ім. Юрія Федьковича, 2017
2017
Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів
КМ Вашист, ТВ Домашенко
Філологічні трактати, 30-35, 2017
2017
Функціонально-прагматичні тенденції комерційних номінацій
КМ Вашист
Філологічні трактати, 20-25, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20