Follow
Марина Терещук
Марина Терещук
Verified email at krok.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Эволюция концепта «Брендинг» как инструмента обеспечения конкурентных преимуществ страны
МИ ТЕРЕЩУК
Studia Humanitatis, 2015
52015
Використання PR-технологій у зовнішньополітичній стратегії України в сучасних умовах
М Терещук
Наукові записки інституту політичних і етнонаціональних досліджень, С. 252–262, 2012
52012
Аналіз понятійного поля національного брендінгу
МІ Терещук
Слов’янський вісник.–2012.–Вип 13, 223, 2012
52012
Политика туристического брендинга страны как инструмент реализации национальных интересов: опыт стран Центрально-Восточной Европы
МИ Терещук
Studia Humanitatis, 2015
42015
ОСОБЕННОСТИ НАЦИОНАЛЬНОЙ БРЕНДИНГОВОЙ ПОЛИТИКИ ЧЕХИИ
МИ Терещук
Studia Humanitatis, 2018
12018
Використання транскордонних мас-медіа для формування національного бренду України
МІТ В. І. Терещук
Економічний часопис-XXI, С. 4–7, 2015
12015
ФАКТОР ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ КРАЇН ЦСЄ
МІ Терещук
Міжнародні відносини Серія" Політичні науки", 2017
2017
РОЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОСУВАННІ КРАЇН БАЛТІЇ НА МІЖНАРОДНІЙ АРЕНІ
МІ Терещук
Міжнародні відносини Серія" Політичні науки", 2017
2017
РОЛЬ ТЕХНОЛОГІЙ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ У ПРОСУВАННІ НАЦІОНАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ РЕСПУБЛІКИ ПОЛЬЩА
МІ Терещук
Міжнародні відносини Серія" Політичні науки", 2016
2016
Туристичний брендинг країн Центрально-Східної Європи: інституціональний вимір
МІ Терещук
ББК 65ю5 (4Укр) Я73, 459, 2016
2016
Использование трансграничных масс-медиа для формирования национального бренда Украины
ВИ Терещук, МИ Терещук
Економiчний часопис-XXI 2 (3-4), 4-7, 2015
2015
Media w aspekcie budowania świadomości marki narodowej. Wyzwania dla Ukrainy
M Tereszczuk
Politeja, S. 215–228, 2015
2015
Брендинговые технологии во внешней политике Украины: нормативные и организационные аспекты
МИ ТЕРЕЩУК
Studia Humanitatis, 2015
2015
Політика національного брендингу країн Центральної та Східної Європи
МІ Терещук
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2014
2014
PRACTICAL ASPECTS OF STATE Branding
МІ Пилипак
Actual problems of international relations 1 (103), 2014
2014
Електронний PR як інструмент діяльності туристичної фірми
ВІ Терещук, МІ Терещук
Вчені записки університету КРОК. Серія: Економіка, 275-281, 2013
2013
Політика національного брендингу як інструмент реалізації національних інтересів на міжнародній арені
МІ Терещук
Слов’янський вісник: збірник наукових праць. Серія "Історичні та політичні …, 2013
2013
Комунікативні аспекти просування національних інтересів на міжнародній арені
МІ Терещук
Дослідження світової політики: Збірник наукових праць, С. 156–164, 2013
2013
Компаративний аналіз політики національного брендінгу країн Центральної та Східної Європи
МІ Пилипак
Слов’янський вісник: збірник наукових праць. Серія "Історичні та політичні …, 2011
2011
Прикладні аспекти державного брендінгу
МІ Пилипак
Актуальні проблеми міжнародних відносин, 198-201, 2011
2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20