Енциклопедія освіти ВГ Кремень | 279* | 2021 |
Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом: монографія ВІ Маслов, ОС Боднар, КВ Гораш Тернопіль: Крок 320, 41, 2012 | 89* | 2012 |
Інноваційні складові особистості сучасного педагога К Гораш Проблеми підготовки сучасного вчителя, 171-179, 2014 | 14 | 2014 |
Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників КВ Гораш Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2010 | 11 | 2010 |
Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів ГД Щекатунова, ВВ Тесленко, АД Цимбалару, КВ Гораш, ДО Пузіков, ... Інституту педагогіки НАПН України, 2013 | 10* | 2013 |
Теоретичне обґрунтування системи інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у підвищення кваліфікації педагогічних працівників КВ Гораш Теорія та методика управління освітою: електронне наук. фахове видання./за …, 2009 | 7 | 2009 |
Інноваційна діяльність як пріоритетний напрям розвитку закладу вищої освіти К Гораш Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи 23 (1), 50-60, 2023 | 4 | 2023 |
Сучасний шкільний підручник: передумови змін КВ Гораш Проблеми сучасного підручника: збірник тез міжнародної науково-практичної …, 2019 | 4 | 2019 |
Комплексний підхід до прогнозування розвитку повної загальної середньої освіти К Гораш Український педагогічний журнал, 52-59, 2017 | 4* | 2017 |
Психологічна структура прогнозування розвитку загальної середньої освіти КВ Гораш Український педагогічний журнал, 94-99, 2016 | 4 | 2016 |
Застосування європейських критеріїв оцінювання якості у створенні українських шкільних підручників ВЮ Варава, КВ Гораш Проблеми сучасного підручника, 86-95, 2014 | 4 | 2014 |
Система інформаційного забезпечення впровадження освітніх інновацій у підвищення кваліфікації педагогічних працівників КВ Гораш Теорія та методика управління освітою, 1-11, 2010 | 4 | 2010 |
Суб’єктно-об’єктний підхід до комплексного оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу КВ Гораш Інститут педагогіки, 2014 | 3 | 2014 |
Сучасні тенденції змін освітнього середовища закладів загальної середньої освіти K Нorash Науковий вісник Ужгородського університету. Серія:«Педагогіка. Соціальна …, 2021 | 2 | 2021 |
Оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу: особливості та умови організації КГ Д. П. Рідна школа, 7-12, 2015 | 2* | 2015 |
Технологічні основи оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу К Гораш Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент, 184-199, 2014 | 2 | 2014 |
Програма спецкурсу «Оцінювання рівня інноваційності освітнього середовища гімназії»: зміст і структура К Гораш Проблеми сучасного підручника, 24-39, 2020 | 1 | 2020 |
Освітнє середовище гімназії як інтегрована система підготовки учнів до навчання впродовж життя (за результатами констатувального етапу дослідження) КВ Гораш Вид-во НПУ ім. МП Драгоманова, 2020 | 1 | 2020 |
Освітнє середовище гімназії: визначення рівня інноваційності КВ Гораш КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» 1, 55-58, 2020 | 1 | 2020 |
Investigation of aspects of the interaction of the indicators of lipid exchange, trombocitarian block of hemostasis, total body reactivity and their influence on the … I Sokolovskaya, A Kutsak, V Zarytska, V Nechiporenko, N Gordiyenko, ... French-Ukrainian Journal of Chemistry 7 (2), 120-137, 2019 | 1 | 2019 |