Підписатись
Дибчук Л.В. / Людмила Дибчук  / Liudmyla Dybchuk
Дибчук Л.В. / Людмила Дибчук / Liudmyla Dybchuk
Вінницький кооперативний інститут
Підтверджена електронна адреса в vki.vin.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
The concept of marketing of balanced development and features of its implementation in the food market
V Stadnyk, L Dybchuk, G Pchelianska, Y Holovchuk
Agricultural and Resource Economics 6 (3), 2020
392020
Peculiarities of the E-commerce Development in the Conditions of Digital Economy
N Ivanova, L Dybchuk, O Kublitska, I Krupitsa, K Koval, T Hanieieva
IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security 21 (12 …, 2021
212021
Маркетинг взаємовідносин як важливий елемент конкурентної маркетингової стратегії
ЛВ Дибчук, ЮО Головчук
Причорноморські економічні студії. Науковий журнал., 89-92, 2019
19*2019
Formation of a system approach to the optimization of marketing management at an enterprise
L Dybchuk, S Kovalchuk, D Kobets
Восточно-Европейский журнал передовых технологий, 4-12, 2016
192016
Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг
ЮО Головчук, ЛВ Дибчук, ЛП Середницька
Економіка та держава, 69-75, 2022
172022
Внесок української діаспори Канади та країн Латинської Америки в розвиток економіки і культури незалежної України (1991-2005 рр.)
ЛВ Дибчук
162006
Стратегічні напрями маркетингової діяльності бізнесу в умовах транспарентності середовища
ГО Пчелянська, ЮО Головчук, ЛВ Дибчук
Економіка та держава, 88-93, 2021
142021
Сутність та особливості формування інтегрованих. маркетингових комунікацій
ЛВ Дибчук
Вісник Хмельницького національного університету, Економічні науки, 58-61, 2014
142014
Маркетингового-логістична модель дистрибуції на продовольчому ринку
ЛВ Дибчук, ГО Пчелянська
Problems of Economy 37 (3), 2019
132019
Формування та особливості ефективної рекламної кампанії
ЮО Головчук, ЛВ Дибчук
Економіка, управління та адміністрування, 21-26, 2020
122020
Класифікація реклами та її практичне значення у підвищенні ефективності управління поведінкою споживачів
ЛВ Дибчук, ЮО Головчук, ГО Пчелянська
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки 6, 204-210, 2021
112021
Marketing and logistics model of distribution in the food market
LV Dybchuk, HO Pchelianska
Problemy ekonomiky 3, 54-60, 2019
102019
СИСТЕМА БРЕНД-МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У ПРОСУВАННІ БРЕНДІВ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
ЛВ Дибчук, КА Добровольська
Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління, 100 - 108, 2018
102018
Інноваційні технології подання інформації в Інтернет-рекламі
ЛВ Дибчук, АО Васількова
Економіка та суспільство, 358-390, 2018
52018
Цифровий маркетинг як ефективний інструмент сучасних комунікацій
ЛВ Дибчук, ЮМ Паночишин
Автори опублікованих матеріалів несуть повну відповідальність за підбір і …, 2018
42018
Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі маркетингових комунікацій
ЛВ Дибчук, ЮМ Паночишин
Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Наук. журнал. Серія …, 2018
42018
Формування інтегрованої системи дистрибуції товарів і послуг
ЛВ Дибчук
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 85-89, 2017
42017
ІНФОРМАЦІЙНІ КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ПОТУЖНИЙ ІНСТРУМЕНТ СИСТЕМИ ДИСТРИБУЦІЇ
ЛВ ДИБЧУК
Вісник Хмельницького національного університету, Економічні науки 2 (5), 54-58, 2018
32018
Спадщина діячів літератури і мистецтва української діаспори Канади та країн Латинської Америки другої половини ХХ ст.—початку ХХІ ст.
Л Дибчук
Україна ХХ ст.: культура, ідеологія, політика, 2011
32011
Маркетингова стратегія в управлінні розвитком підприємства
Ю Головчук, Л Дибчук
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2020
22020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20